Feyenoord Bar Caucaia (+10 nieuwe foto's!)

Plaats hier je vakantiefoto's en filmpjes van Fortaleza en omstreken!
Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Feyenoord Bar Caucaia (+10 nieuwe foto's!)

Bericht door Raj Feyenoord » di mar 31, 2009 19:51

Op 20 maart is in Caucaia de Feyenoord Bar Caucaia open gegaan! De zeer vriendelijke en gastvrije kroegbaas Joao Neto heet u van harte welkom in zijn Feyenoord Bar Caucaia! De adres is: Rua Quintino Jose Correia no. 261, bairro Cigana, Caucaia. Ben je in de buurt van Icarai, Caucaia of Cumbuco, pak dan een lekker koud biertje bij Joao Neto!
Een biertje kost bij Joao 2.50 real(0.6 liter), blikje fris 1.20 real en elke zaterdag avond heeft Joao epetinho´s op de barbeque! Salseros ik mail je die foto´s binnenkort!

Edit Salseros: Hierbij de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » di mar 31, 2009 19:54

Uiteraard bedoelde ik espetinho´s!



Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » di mar 31, 2009 20:29

Willem en Siep kunnen ondersteboven lezen!!! Zou Feyenoord op deze manier hoger staan in de eredivisie?



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » di mar 31, 2009 21:53

Ha Raj, neem aan dat jij de hoofsponsor bent, hoop alleen dat deze bar een betere boekhouding heeft als zijn naamgenoot, anders is het snel gebeurt met de pret.



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » do apr 02, 2009 14:26

Yoohoo senhor Ferry dude, nou ik ben gewoon een goeie klant bij Joao Neto! Toen hij daar een Feyenoord Bar van wilde maken heb ik alleen de schilder gesponsord! Joao(de man met snor) is een sympatieke, gastvrije en vriendelijke kroegbaas dan ga je al gauw vaker daar een biertje drinken! Vorige week waren Bert(ouwe joker bar) en Wil(cafe ´t pintje) hier op bezoek bij mij in Caucaia en stonden ook verbaasd te kijken hahaha!! Salseros die foto´s stuur ik van de week wel door!
Mensen de groeten uit Caucaia e ate a logo!!



Vön Smallhausen
Artikels: 0
Berichten: 201
Lid geworden op: ma apr 16, 2007 20:55
Locatie: Alkmaar

Bericht door Vön Smallhausen » vr apr 03, 2009 14:22

Misschien een stomme vraag maar wat betekend Feyenoord.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » vr apr 03, 2009 15:46

Het ziet er een beetje rustig uit raj, wat opstartproblemen denk ik... een beetje reclame maken (hier oa) zal hopelijk een beetje helpen! ;)
Die andere foto's zie ik wel verschijnen per mail, veel plezier nog daar! :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » vr apr 03, 2009 17:18

Trouwens, als we het toch over nieuwe barren hebben, kent iemand de bar Belga, bij Iquatami, moet pas open zijn gegaan, en is van een Belg uiteraard.



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » vr apr 03, 2009 19:09

Hoi Salseros, nou het maar net op welk moment van de dag je er bent. Als je het met Ned. vergelijkt dan kun je de Feyenoord Bar Caucaia gerust een buurt kroeg noemen! Zaterdag avond, vrijdag en zondag is het drukst. Je kunt het vergelijken met die ouwe tent van Filip op de Beira mar, 4 a 5 tafels en de toko is vol, lekker knus en gezellig. Zaterdag avond staan de meeste tafels dan ook op de stoep en op straat. Gisteren avond heb ik hier een rondje gemaakt langs een aantal barretjes. Ik ben op de plein van planalto geweest, daar heb je verschillende barretjes en tentjes. Ik heb bij Zekinha(rei de frango) gezeten, een beetje borrelen, linguista en frango knauwen met z´n allen! Ferry ik ken die bar niet maar dat ze bij Filip wel kennen! Ta bom galera, saudacoes da Caucaia!



kempenaar
Artikels: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo feb 27, 2008 13:55

Bericht door kempenaar » za apr 04, 2009 19:13

Waar is dat Raj want daar wil ik een pintje gaan pakken - grtjs Kempenaar



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » za apr 04, 2009 20:01

is er überhaupt 1 Braziliaan die 'Feyenoord' kan uitspreken? :D



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » za apr 04, 2009 23:03

Hallo Kempenaar, hoe kom je naar Caucaia, met de auto of met de bus?
Feyenoord Bar Caucaia ligt in de wijk Cigana en dat is niet ver van de centrum van Caucaia. Dwars door de centrum gaat een grote weg die heet Rua Barao de Ibiapaba(waar ik zelf zit) en een zijstraat daarvan heet Rua Quintino Jose Correia en daar is die bar. Dus vanaf de centrum moet je richting Planalto gaan, de bussen stoppen er vlakbij. Kijk maar op google maps! Veel succes, als je met de bus komt dan leg ik je later wel uit! Zit je nu in Fortaleza?



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » zo apr 05, 2009 00:11

ray ik kom waarschijnlijk ook een keer ik ben vanaf 24 april in fortaleza en ga met de auto,kan je de weg vanaf fortaleza misschien uitleggen?alvast bedankt



Cumbuco
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: wo mar 11, 2009 02:30
Locatie: Netherlands

Bericht door Cumbuco » zo apr 05, 2009 04:52

Bij dat gele prikkertje, dat is de kruising tussen die twee wegen. Makkelijk
te vinden op Google maps en op Google earth in dit geval. Tijd voor een
Ajax barretje er tegen over :D :grin: :D :grin:

Afbeelding


Afbeelding

kempenaar
Artikels: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo feb 27, 2008 13:55

Bericht door kempenaar » zo apr 05, 2009 10:48

nee Raj, kom pas toe 30 april - grtjs



Paul
Artikels: 0
Berichten: 423
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 19:36
Locatie: Tilburg

Bericht door Paul » ma apr 06, 2009 00:58

Anders vraag je toch gewoon even naar de Feyenoord bar!
Ik schuif wellicht wel even aan op dinsdag avond voor chapas club, gezellig!



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » ma apr 06, 2009 13:30

jep die keer dat ik er was goed geamuseerd bij die chapas..leuk feestje en dat op een dinsdag doen we herhalen deze maand paul....:)


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » ma apr 06, 2009 16:22

Max het is heel makkelijk, ken je av. bezerra de menezes? Als je Avenida Bezerra de Menezes helemaal uit rijdt kom je op de Av. Mister Hull en die rijdt ook helemaal uit, rechtdoor, dan rijdt je zo Caucaia binnen, voorbij de mercado en banco do brasil ga je linksaf en dat is de Rua Barao de Ibiapaba, die rijdt ook bijna helemaal uit tot nr. 1346 bij Battatella Lanches en daar ga je rechtsaf op de Rua Quintino Jose Correia. By the way in Battatella lanches hangen ook Feyenoord spullen hahaha!!! Ook de moeite waard om daar een biertje te pakken bij senhor Marcos! Chapas clube was de afgelopen maand dicht, ze gaan weer volgend week open! Boa sorte gents!



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » ma apr 06, 2009 16:32

Foutje, bij Battatella lanches ga je linksaf, ik zit nu in een internet toko en vanaf hier is het rechtsaf hahaha! Gisteren avond naar Forrozao do Chico Bil(ouwe eigenaar van Sitio Real) geweest effe buiten Caucaia, daar traden 3 forro bands op, Amor Cearense, Forro Estourado en Forro Massa! Gezellige avond zonder vechtpartijen of iets dergelijks, entree was 5 real en een blikje bier was 2 real. Taxi terug naar Caucaia was 16 real, alleen zijn daar niet veel taxi´s, we hadden wel geluk gehad.



kempenaar
Artikels: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo feb 27, 2008 13:55

Bericht door kempenaar » ma apr 06, 2009 19:47

Raj, aardrijkskunde is blijkbaar niet je vak ; maar je bent een prachtige kerel - ik ben Feyenoord supporter geworden - volgend jaar beter - grtjs



Plaats reactie