Gijzelaars overleden

Progresso
Contacteer:

Re: Gijzelaars overleden

Bericht door Progresso »

quasimodo schreef: ma feb 10, 2025 13:58 De ideologie is er niet uit te krijgen
Wat is de gemeenschappelijke noemer van Taliban, IS, Hezbollah of Iran?
quasimodo

Bericht door quasimodo »

Een geloofswaanzin die onderandere Saudi-Arabië, Egypte en Jordanië niet willen importeren in hun maatschappij. En waar je er alleen maar minder van krijgt als je zorgt dat mensen economische vooruitgang zien onder een regering die er toezicht op houdt.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Ik ben blijkbaar niet de enige die de berichtgeving van onze MSM over de vrijlating van de gijzelaars eenzijdig vind.

https://opiniez.com/2025/02/10/uitgemer ... ncharante/
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Hamas gaat de vrijlating van gijzelaars vertragen.

https://www.timesofisrael.com/

Ik heb zo'n vermoeden dat de drie uitgemergelde gijzelaars die zaterdag zijn vrijgelaten de laatste levende gijzelaars waren die Hamas nog had. De rest zal zijn vermoord, gemarteld, verkracht.

De spanning loopt op. IDF in hoogste staat van paraatheid. Trump was ook duidelijk over waar de "onschuldige" Palestijnen thuishoren, in ieder geval niet meer op de Gazastrook.

Het zou mij niet verbazen als de grens Gaza-Egypte wordt opgeblazen en IDF vanuit het noorden op zoek gaat naar de dode gijzelaars en alle Hamas-terroristen, kilometer voor kilometer.
quasimodo

Bericht door quasimodo »

Trump draagt met zijn duidelijkheid net zoveel bij als Netanyahu met zijn late beginnen met onderhandelingen in het lot van de gijzelaars. Ik denk niet dat de families die nog wachten op duidelijkheid van het lot van hun dierbaren, dit in dank afnemen.

Maar je zal vast ook wel een aanvaardbare verklaring kunnen vinden, waarom er deze keer niet gewacht kon worden, of er daadwerkelijk tegen de afspraken in, geen gijzelaars worden vrijgelaten. En in tussen tijd in ieder geval zelf gewoon nakomen wat is afgesproken, zonder te provoceren?
Felix

Bericht door Felix »

Ik ben blijkbaar niet de enige die de berichtgeving van onze MSM over de vrijlating van de gijzelaars eenzijdig vind.
Volgens deze mensen vindt de wereld het blijkbaar niet zielig genoeg. Het is echter allemaal uitgebreid en met gepaste verontwaardiging in het nieuws gekomen al werd dat hier op dit forum ontkend.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Felix schreef: ma feb 10, 2025 19:46 Volgens deze mensen vindt de wereld het blijkbaar niet zielig genoeg. Het is echter allemaal uitgebreid en met gepaste verontwaardiging in het nieuws gekomen al werd dat hier op dit forum ontkend.
Zoals gezegd, het duurde even voordat de berichten waren aangepast aan de verschrikkelijke realiteit.

Maar ja, dit is natuurlijk deel van jouw complottheorie over de Holocaust industrie die door Joodse lobby groepen wordt ingezet om de toch al rijke Joden nog rijker te maken, toch?
Felix

Bericht door Felix »

Zoals gezegd, het duurde even voordat de berichten waren aangepast aan de verschrikkelijke realiteit.
Dat lieg je en dat is hier bewezen.
Maar ja, dit is natuurlijk deel van jouw complottheorie over de Holocaust industrie die door Joodse lobby groepen wordt ingezet om de toch al rijke Joden nog rijker te maken, toch?
En hier stap je je delier weer volledig binnen. Ik heb het nooit over een holocaustindustrie gehad - dat is zelfs nooit bij me opgekomen - en je regelrechte kwatjs over de rijkdom van joden! Hoezo rijkdom waar haal je het vandaan?

Maar, het klopt wel dat ik, even als zovelen trouwens, van mening ben dat het grondig moet worden uitgezocht waarom de Mossad de waarschuwingen betreffende de op handen zijnde Hamas aanval volledig in de wind sloeg. Ik denk dat elk redelijk mens dat wil weten en ook récht heeft om dat te weten.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Felix

Bericht door Felix »

He noted that he was speaking for himself, and that the decision ultimately falls on Israel.

Hamas accused Israel of delaying the return of Gazans to northern Israel, shelling them with gunfire, and blocking humanitarian aid from entering the Gaza Strip.

“During the past three weeks, the resistance leadership has monitored the enemy’s violations and failure to abide by the terms of the agreement,” Hamas said.

In response, The Hostages and Missing Families Forum called on the mediating countries to help save and restore the deal.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

RIP Shlomo Mansour,
20250211_110929.jpg
De Holocaust overleeft, op 86-jarige leeftijd vermoord door het ongedierte van Hamas. Zijn lichaam nog in handen van Hamas.

De ingehouden woede in Israël en de rest van de wereld zou wel eens tot een uitbarsting kunnen leiden die weinig goeds betekent voor de 2 miljoen "onschuldige" Palestijnen in de Gazastrook.
Felix

Bericht door Felix »

De ingehouden woede in Israël en de rest van de wereld zou wel eens tot een uitbarsting kunnen leiden die weinig goeds betekent voor de 2 miljoen "onschuldige" Palestijnen in de Gazastrook.
En de woede van een belangrijk deel van de wereld zal zich dan weer in wereldwijde aanslagen vertalen.
Ajax

Bericht door Ajax »

Felix schreef: ma feb 10, 2025 21:59Maar, het klopt wel dat ik, even als zovelen trouwens, van mening ben dat het grondig moet worden uitgezocht waarom de Mossad de waarschuwingen betreffende de op handen zijnde Hamas aanval volledig in de wind sloeg. Ik denk dat elk redelijk mens dat wil weten en ook récht heeft om dat te weten.
Ok, prima. Maar je was er toch ook bij in 2002?

Jij hebt jezelf deze zelfde vraag nooit gesteld bij de aanslag op de Twin towers. Waarom hebben de geheime diensten deze aanslag niet verijdeld? Waarom werd dit niet voorkomen? Waarom zijn de vliegtuigen, die niet meer reageerden, niet gedwongen te landen of anders neergehaald door de luchtmacht?

Laten we het erop houden dat je nog maar een beginnend complot theorist bent :)
Felix

Bericht door Felix »

Laten we het erop houden dat je nog maar een beginnend complot theorist bent
Laten we het er liever gewoon op houden dat er een goede uitleg gewenst is! Wat is daar verkeerd aan? Vind jij het zelf niet vreemd? Ben je niet benieuwd naar de reden?
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Felix schreef: di feb 11, 2025 19:46
Laten we het erop houden dat je nog maar een beginnend complot theorist bent
Laten we het er liever gewoon op houden dat er een goede uitleg gewenst is! Wat is daar verkeerd aan? Vind jij het zelf niet vreemd? Ben je niet benieuwd naar de reden?
Maar alles Covid-gerelateerd moeten we van onze @Felix maar zo snel mogelijk vergeten.

Stel je voor dat we gaan onderzoeken dat de verplichte vaccinaties voor kindertjes meer schade dan voordelen opleveren. Waarom zouden we ook maar een moment waarde hechten aan verplegers en doorgewinterde wetenschappers met een tegengestelde mening. Die kun je beter eerst vals beschuldigen.
Felix

Bericht door Felix »

Maar alles Covid-gerelateerd moeten we van onze @Felix maar zo snel mogelijk vergeten.
What about?

Maar nee, je moet alles zo grondig mogelijk onderzoeken, ook covid en vaccinaties! En dat is iets wat dan ook gebeurt.
Stel je voor dat we gaan onderzoeken dat de verplichte vaccinaties voor kindertjes meer schade dan voordelen opleveren
Daar is echt niemand op tegen! Maar dan wel door wetenschappers.

En je moet ook bekijken wat er ogenschijnlijk gefaald heeft in de veiligheidsdiensten om dat zo nodig in de toekomst te verbeteren. Maar dat het vragen oproept, dat doet het.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Dat doet me allemaal deugd.

Ik kreeg af en toe de indruk dat je er heel anders in stond. Ik merk de afgelopen weken dat veel mensen toch wel tot enige inkeer zijn gekomen. Wat zo'n Trump allemaal niet bereikt in drie weken :D :D
Felix

Bericht door Felix »

Ik merk de afgelopen weken dat veel mensen toch wel tot enige inkeer zijn gekomen. Wat zo'n Trump allemaal niet bereikt in drie weken
En hier stap je weer ten volle het delier in! Wat heeft Trump met mijn mening over covid-onderzoeken, vaccinaties, en zo meer, te maken??? Hoe kom je er bij!
Felix

Bericht door Felix »

All hell is gonna break out.
De deal is gewoon doorgegaan.

https://www.nu.nl/midden-oostenconflict ... -week.html
quasimodo

Bericht door quasimodo »

Trump kan wel een grote mond hebben, maar ook hier heeft hij niet alle macht. En zolang er gijzelaars vrij komen heeft ook Netanyahu in Israël veel te weinig draagvlak om de oorlog weer vol te beginnen. En zullen ze gewoon moeten wachten totdat deze op zijn. Iets waar ze beter eerder aan hadden kunnen beginnen, bij de start van het conflict.
Plaats reactie