Complottheorie: Koningin wil Digi-ID voor registratie vaccinaties

Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5118
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Complottheorie: Koningin wil Digi-ID voor registratie vaccinaties

Bericht door quasimodo » zo jan 21, 2024 23:30

Wat klets je nou.
Er zijn wel meer vaccinaties als die van covid en gezondheids adviezen die helpen.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7493
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Complottheorie: Koningin wil Digi-ID voor registratie vaccinaties

Bericht door Progresso » zo jan 21, 2024 23:40

quasimodo schreef:
zo jan 21, 2024 23:30
Er zijn wel meer vaccinaties als die van covid en gezondheids adviezen die helpen.
En het gaat de overheid niets aan wat er in mijn medisch dossier staat.

Als ze willen dat ik een bepaald vaccin voor inreis heb genomen laat ik ze het gele boekje zien waar mijn Gele koorts vaccinatie in staat. En dat is denk ik ook de enige vaccinatie waarvan je kan zeggen dat daar een groot belang is voor de volksgezondheid.

Alle andere vaccinaties wel of niet. Het gaat de overheid werkelijk geen snars aan.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5118
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Complottheorie: Koningin wil Digi-ID voor registratie vaccinaties

Bericht door quasimodo » ma jan 22, 2024 00:25

Heb je gedronken?

Ik reageer op Ajax dat het niet verstandig is om je steeds minder aan te trekken van de overheid en helemaal te stoppen met vaccinaties te nemen.

En eerst krijg ik nonsens over covid vaccinaties. En vervolgens de zoveelste keer de mededeling dat de overheid niets met je gegevens mag doen. Ik zie de relevantie niet met mijn opmerkingen.



Gebruikersavatar
Ajax
Artikels: 0
Berichten: 821
Lid geworden op: di jul 31, 2012 23:57
Locatie: 1e keer Fortaleza: 2010

Re: Complottheorie: Koningin wil Digi-ID voor registratie vaccinaties

Bericht door Ajax » ma jan 22, 2024 20:13

quasimodo schreef:
ma jan 22, 2024 00:25
Ik reageer op Ajax dat het niet verstandig is om je steeds minder aan te trekken van de overheid en helemaal te stoppen met vaccinaties te nemen.

Dit was puur een constatering. Of het verstandig is om de overheid te vertrouwen hangt helemaal van de overheid af. En mijn stelling is dat het juist de overheid is die er voor gezorgd heeft dat mensen zelfs andere vaccinaties beginnen te wantrouwen. Hoef tocht niet te herhalen dat het vertrouwen in de politiek nog nooit zo laag is geweest?

Tip van mijn kant: begin eerst maar eens open kaart te spelen als je het vertrouwen wil terugwinnen. Als het nou echt alleen maar wappies zouden zijn dan was er helemaal geen probleem.

Denk dat het vertrouwen pas terug gaat komen als er een paar echt grote thema's worden opengebroken. We wachten rustig af... :)



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5118
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Complottheorie: Koningin wil Digi-ID voor registratie vaccinaties

Bericht door quasimodo » do mar 21, 2024 17:03

Een volgende complottheorie opgerakeld. Gelukkig is de drang naar financieel gewin zo groot dat je eerst moet betalen, waardoor het bereik zichzelf dempt, en waarschijnlijk alleen de doelgroep bereikt die toch al deze mening is toegedaan:

https://www.maurice.nl/2024/03/21/liege ... n-van-hiv/



Plaats reactie