Link2Brazil Militaire watermeloenen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Link2Brazil Militaire watermeloenen

Bericht door Redactie » ma sep 04, 2023 20:10

Link2Brazil Militaire watermeloenen
by Redactie


Afbeelding

De nationale feestdag staat weer voor de deur, een herinnering aan de dag waarop de onafhankelijkheid van Brazilië van het Portugese keizerrijk verklaard werd, op 7 september 1822. President Lula zal naar verwachting geen toespraak houden bij die gelegenheid, maar er komt wel eentje via de televisie, op de vooravond van de feestdag. De...

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4147
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Link2Brazil Militaire watermeloenen

Bericht door borsjea » ma sep 04, 2023 21:19

Op 7 september de "ladrão de jóias" van zij bed plukken en opsluiten zou een mooi gebaar zijn.



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Link2Brazil Militaire watermeloenen

Bericht door Baiano » ma sep 04, 2023 23:58

borsjea schreef:
ma sep 04, 2023 21:19
Op 7 september de "ladrão de jóias" van zij bed plukken en opsluiten zou een mooi gebaar zijn.
En wat zou je ermee bereiken? Ik ben het er 100% mee eens dat Bolsonaro zijn ambt niet waardig was en ik durf te hopen dat Brazilië nooit meer met zo iemand opgescheept wordt als president. Echter, hem achter de tralies zetten lost niets op, integendeel, hij zou er een slachtoffer rol door krijgen, net als Lula die nog altijd likkebaardend rondloopt met zijn eigen wraakzucht. Hem straffen, bijvoorbeeld op financieel vlak, kan wel vind ik. Het absurde gedoe met die Pix-donaties waardoor hij een miljonair werd, en ander geknoei zoals de juwelenkwestie mag ook grondiger aangepakt worden. Hij werd al onverkiesbaar verklaard, en dat op zich is al een grondige vernedering, net zoals de geschenken die hij nu moet teruggeven. Laten we eerlijk zijn: nadat hij de verkiezingen verloor, liet hij zijn eigen kiezers in de steek. Wie zo iemand nog ernstig neemt, is niet goed bij zijn hoofd.



Plaats reactie