Link2Brazil Van onderwerp veranderen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Link2Brazil Van onderwerp veranderen

Bericht door Redactie » di apr 18, 2023 15:15

Link2Brazil Van onderwerp veranderen
by Redactie


Afbeelding

"Oekraïne nodigt Lula opnieuw uit voor een bezoek aan Kiev om een beter inzicht te krijgen in "de echte oorzaken van de oorlog" (Folha de São Paulo).

"De interne uitspraken van Lula weerklinken in het buitenland, die van het buitenland weerklinken in Brazilië" (Estadão).

"Is Lula nu naïef of megalomaan in de buitenlandse...

Read more



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4785
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Link2Brazil Van onderwerp veranderen

Bericht door Felix » di apr 18, 2023 15:49

"Is Lula nu naïef of megalomaan in de buitenlandse...

100% megalomaan.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4785
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Link2Brazil Van onderwerp veranderen

Bericht door Felix » di apr 18, 2023 16:44




Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7493
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Link2Brazil Van onderwerp veranderen

Bericht door Progresso » di apr 18, 2023 18:37

Tja, nu kan Lula niets anders doen om naar Ukraine te vliegen.

Ik zag dat hij volgende week in Portugal zit. Daar worden de voorbereidingen al getroffen voor een groot onthaal van de staatsman.

In plaats van in de plenaire zaal is zijn speech al uit voorzorg verschoven naar een achterkamertje. Als ik zo zie wat populistisch rechts in Portugal aan het voorbereiden is kunnen we wel wat spektakel verwachten.

Vanuit Portugal is het vier uurtjes vliegen naar Ukraine. Zelensky zal voorvde gelegenheid dit keer Lula niet ontvangen in Kiev maar zal het bezoek verleggen naar het oost-front. Niets te vrezen toch Lula. Je vriend Putin zal je heus niet bombarderen. Gaat Lula niet dan zal die de wereldgeschiedenis ingaan als de grootste lafaard van de 21ste eeuw.

Kom er maar in, @Borsjea.

"De vorige president, bladiebladiebla"



comulder
Artikels: 0
Berichten: 617
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Link2Brazil Van onderwerp veranderen

Bericht door comulder » di apr 18, 2023 18:47

Progresso schreef:
di apr 18, 2023 18:37
Tja, nu kan Lula niets anders doen om naar Ukraine te vliegen.

Ik zag dat hij volgende week in Portugal zit. Daar worden de voorbereidingen al getroffen voor een groot onthaal van de staatsman.

In plaats van in de plenaire zaal is zijn speech al uit voorzorg verschoven naar een achterkamertje. Als ik zo zie wat populistisch rechts in Portugal aan het voorbereiden is kunnen we wel wat spektakel verwachten.

Vanuit Portugal is het vier uurtjes vliegen naar Ukraine. Zelensky zal voorvde gelegenheid dit keer Lula niet ontvangen in Kiev maar zal het bezoek verleggen naar het oost-front. Niets te vrezen toch Lula. Je vriend Putin zal je heus niet bombarderen. Gaat Lula niet dan zal die de wereldgeschiedenis ingaan als de grootste lafaard van de 21ste eeuw.

Kom er maar in, @Borsjea.

"De vorige president, bladiebladiebla"
Voor het eerst en waarschijnlijk ook voor het laatst iets van Progresso waarin ik me kan vinden. Als Lula een grote kerel is vliegt hij van portugal naar Kiev om daar te vertellen dat Oekraine mede schuldig is aan de oorlog en een handreiking moeten doen om daarmee een einde te maken aan de oorlog. Ben naar de absurde opmerking over de rol van de Oekraïne i.i.g. wel klaar met Lula. Ik merk daarbij op dat Lula nog steeds een verademing is vergeleken met Bolsonaro.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4147
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Link2Brazil Van onderwerp veranderen

Bericht door borsjea » wo apr 19, 2023 18:22

Zou Lula met zen spelletje niet voorkomen dat Rusland de deur sluit ipv op een kiertje laat staan? Zou deze deur niet zijn dichtgetrokken als hij wat meer de andere partij had gekozen. Mischien een beetje stroop op.de lippen van Poetin smeren en kijken of hij toe hapt. Zou de Russische hoogwaardigheidsbekleder bij een andere houding wel in gesprek zijn gegaan met de Braziliaanse president? Ik denk.niet dat er op dit moment nog veel.europese of vertegenwoordigers uit de VS welkom zijn bij de Russische volksvertegenwoordigers. Het zou mij niets verbazen dat de kritieken vanuit andere landen ook deels zijn gespeeld om Poetin de deur verder te openen. Voor de laatste is er ook maar één optie, volledige terugtrekking en compensatie betalingen voor de aangerichte schaden. Hier zouden deels kunnen gebeuren door een deel van de aankopen vanuit Rusland naar Oekraïne over te maken.



Plaats reactie