Caucaia Esporte Clube

Plaats hier je vakantiefoto's en filmpjes van Fortaleza en omstreken!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Caucaia Esporte Clube

Bericht door Raj Feyenoord » ma apr 06, 2009 17:01

Gisteren middag naar de lokale voetbal club Caucaia Esporte Clube geweest. Ze spelen terceira divisao(3e divisie) om de campeonato cearense. In dat stadionnetje van hun, Estadio Municipal Raimundo de Oliveira kunnen krap 5 duizend man in, gisteren waren er ongeveer krap duizend man haha!
Maar dat mocht de pret niet drukken, ze speelden tegen jong Fortaleza en verloren met 0-2. Een paar weken geleden kwam ik de trainer(Alexandre da Silva Rodrigues) van Caucaia EC tegen in de Feyenoord Bar, we raakten in gesprek over voetbal en hij nodigde me uit om eens een keertje te komen kijken bij Caucaia EC en ik kreeg een shirtje van Caucaia EC van hem! Hij heeft zelf 6 jaar voor Fortaleza gespeeld waarvan 2 jaar in de 1e elftal daarna voor Icasa, Ceara en Tridentes. Tijdens de wedstrijd kwam er een hond de veld op rennen en dat zorgde voor de nodige hilariteit haha!! En die verzorger van hun is volgens mij ook de dorpsgek hier haha! Hij haalde allerlei capriolen uit uit langs de lijn en volop een tweetjes met de plubliek, die ouwe beste man wordt hier Fifi genoemd haha! Kortom een vermaakelijke middagje uit in Caucaia en een latinha cerveja kostte maar 2 real!

Edit Salseros: Hierbij de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma apr 06, 2009 19:41

Foto's toegevoegd raj, bedankt... de rest volgt later! :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » di apr 07, 2009 12:33

hahaha leuke pics raj je valt echt niet op ertussen hahahaha maar zulke dingen zijn wel leuk om eens dagje te doen wij zijn zelf in het verleden met barraca b met busje naar priveveldje bij een groot huis dus klein stadionnetje had die vent in de tuin in eusebio geweest en daar partijtje gespeeld tegen lokaal ploegje en hebben er hele dag doorgebracht.hoelang zit je eigenlijk nog daar :)


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » di apr 07, 2009 15:47

Oi Jonesy, ik gaat volgend week weer terug naar Rotjeknor, ik zit al 2 maanden hier en nou moet ik weer aan de arbeid, weer centjes verdienen hahaha! Ja het was hartstikke leuk en gezellig zo´n middagje tussen de locals, eigenlijk zit ik hier alleen maar tusen de locals haha! Oh ja we zaten nog samen in de vliegtuig in februari, weet je nog? Alleen je was deze wat eerder terug! Saudacoes da Caucaia!



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » di apr 07, 2009 17:32

hahaha jazeker weet ik het nog vandaar dat ik vroeg hoelang je nog blijft en of je er nog STEEDS zit hahaha het lijkt namelijk wel eeuwen dat ik al terug ben maar de planning is dat ik er maandag of maandag erop weer die richting op ga ;)de tijd gaat daar om als een gek en hier staat ie stil.........greetz e


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » wo apr 08, 2009 16:22

Ja ik ken die feeling, als ik weer terug ben dan zal het voor mij ook weer een tijd duren voordat hier weer ben, maar voorlopig neem ik het ervan!
Van middag gaat ik Liverpool tegen Chelsea kijken in de Batatella Lanches, daar hebben ze sattelliet tv, redelijk wat nationale en regionale wedstrijeden gezien daar bij Marcos en zijn vrouw Glaucia!



Harmeister
Artikels: 0
Berichten: 110
Lid geworden op: di feb 27, 2007 00:41

Bericht door Harmeister » ma apr 13, 2009 19:38

Ik heb hier toch wel mega veel respect voor hoor. Ik ben niet snel bang maar zou me toch redelijk ongemakkelijk (en onveilig) voelen zo in me eentje.

Leuke foto's allemaal, ik heb er met plezier naar gekeken.



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » ma apr 13, 2009 19:49

Hallo Harmeister, dank je wel voor het respect!! Ik ben ook niet zo snel bang maar heel veel lokale mensen kennen me nu hier, sterker nog de hele wijk kent me haha! Alleen ´s nachts is Caucaia uit gestorven dus waag ik me ook niet meer buiten, het wordt me ook hier afgeraden! Veel overvallen namelijk! Maar overdag en ´s avonds is het goed te doen hoor! En natuurlijk gebeurd er weleens wat maar het is Brasil hier! E muito obrigado por os comprimentos!



Aad
Artikels: 0

Bericht door Aad » di apr 14, 2009 13:41

Ik moet zeggen dat de verhalen/fotos van Raj meer activiteit op het forum brengt en ook een kant van Fortaleza laat zien die te weing aan bod komt. Ik hoop dat meer "oude" rotten kunnen laten zien wat er buiten het toeristen gebeuren afspeelt. Hierdoor kan het wel eens zo zijn dat er toch wel een derde bezoek aan Fortaleza komt :-)



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di apr 14, 2009 15:46

Ben ik het helemaal mee eens Aad! Ik hoop dat dit de aanzet is voor andere prikkers om ook eens wat leuke ervaringen te delen van hun tripjes buiten Fortaleza, zoals Canoa, Jericoacoara, Lagoinha, Guaramiranga, etc... allemaal leuke plekjes veelal rond Fortaleza waar weinig over gepost wordt. Leuke reportages met foto's zie ik met zeer veel belangstelling tegemoet, foto's kunnen altijd per mail gestuurd worden naar mij mochten er problemen zijn bij het posten! :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

SjaakieRakie
Artikels: 0
Berichten: 128
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 20:27

Bericht door SjaakieRakie » di apr 14, 2009 16:58

Echt ''karakteristieke'' foto's Raj... Vooral die met die kereltjes op de tribune met zn duimpie op!



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » wo apr 15, 2009 14:10

Die ventje was een beetje mijn gids daaro!



Plaats reactie