Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Bericht door Progresso » ma jan 14, 2019 15:58

Is natuurlijk een pure clickbait, inclusief referal links, maar laten we de ondernemers in de toeristenbranche maar een steuntje in de rug geven. Op zich nergens voor nodig hoor ik een enkeling roepen, geen annulering nog gezien en natuurlijk helemaal volgeboekt.

Komt die:

https://www.lindanieuws.nl/reizen/reden ... -brazilie/



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Bericht door Martinho » ma jan 14, 2019 23:29

Ach ja, LInda. Waarom lees je die rotzooi?



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Bericht door Progresso » ma jan 14, 2019 23:42

Tja. Het kwam voorbij op mijn tijdlijn van Twitter. Een beetje doorzichtige clickbait.blijkbaar werkt dat ook nog steeds. Ik ben blij dat ik mij daar niet meer druk over hoef te maken.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Bericht door borsjea » do jan 17, 2019 22:27

Vast een door TUI gesponsord artikel, benieuwd of de Linda lezers bekend zijn met de reputatie van de dames van Fortaleza en men het aandurft om met een partner die kant op te gaan.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Bericht door borsjea » do jan 17, 2019 22:54

Kijk je even verder op Linda dan vraag ik me af of na het lezen van dit artikel en het zien vd video de Linda dames nog wel willen.

https://www.lindanieuws.nl/reizen/bizar ... k-spinnen/



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Bericht door Martinho » vr jan 18, 2019 04:38

Waarschijnlijk zullen de dames denken dat Cambuco in Minas Gerais is, of daar vlak bij.

Maar alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk tamelijk schandelijk dat dit soort berichten wijd en zijd worden verspreid. Net als de paniek van een maand geleden over enge insecten die inderdaad vervelend kunnen prikken, en twee jaar geleden het gedoe over teken. Alsof er niet geschreven kan worden over andere, veel belangrijker zaken.

Misschien een idee om eens wat punten in zo´n roddelblaadje af te drukken waarom je vooral NIET op een strandvakantie moet gaan in een ver land. Daar hoeven geen enge beesten aan te pas te komen. Misschien alleen even benadrukken dat "vlakbij" die amazone is, jeweetwel, dat gebied dat dreigt kapot te gaan aan de spilziekte van europeanen en amerikanen. En waar we toch o zo bezorgd om zijn, (als we ons zelf maar vooral niet hoeven in te houden)

Of anders een lesje biologie, dat jonge spinnen zich wel vaker aan een spindraad door de wind laten meevoeren. Ook in Nederland. Erg hoor. Het zou verboden moeten worden.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Linda: 7 X WAAROM JE NÚ EEN STRANDVAKANTIE NAAR HET BRAZILIAANSE CUMBUCO WIL BOEKEN

Bericht door borsjea » vr jan 18, 2019 19:28

"Waarschijnlijk zullen de dames denken dat Cambuco in Minas Gerais is, of daar vlak bij" Vele zullen denken het is toch ook Brazilie en totaal niet bewust zijn van de afstanden.

In Nederland zien we zomers in de bossen het verschijnsel tekenbeet waar enkelen jaren lang ziek van kunnen zijn, gaat volgens mij geen mens minder naar de bossen toe.

Begin december hier in de plaatselijke sociale media paniek er waren op het strand enkele exemplaren van "caravela-portuguesa" aangetroffen paniek onder metname de middenstanders want het hoogseisoen was in aantocht en als 4e toeristische plaats van Brazilie moet je toch hopen dat het de toeristen niet afschrikt. Had zelf nooit van het beestje gehoord vond de afbeelding erg mooi maar bestede er verder weinig aandacht aan. Een paar weken later een bericht over een beestje op de Australische stranden "Portugees oorlogsschip" zag daar ook een afbeelding van en dacht meteen ik ken dat beestje, toch maar verder verdiepen, een kwallen soort wat in een bepaald gebied voor komt en soms bij grote aantallen wat irirataties kan veroorzaken. De risicio die je loopt op verwondingen van achter gebleven rotzooi van mede strandgebruikers is denk ik groter



Plaats reactie