Bezettingsgraad KLM 90%

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie

joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Bezettingsgraad KLM 90%

Bericht door joaninha » di sep 18, 2018 23:06

Dat zijn goede berichten. En ook de vluchten van TAP naar Fortaleza leiden er blijkbaar niet onder. Ik denk dat de internationale vluchten in combinatie met de hup elkaar versterken. Het kan wel eens ten koste gaan van Rio en SP want via Fortaleza gaat het voor veel mensen een stuk sneller en goedkoper. Ik ben benieuwd hoe het zich volgend jaar onteikkeld. Bijvoorbeeld een tweede dagelijkse vlucht van TAP met efficiënte A321 neo's. En Norwegian en Air Europe. De uitbreiding van de terminal van luchthaven Pinto Martins is ook in volle gang.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Bezettingsgraad KLM 90%

Bericht door Progresso » wo sep 19, 2018 00:03

TAP 69,5% op de terugvlucht, gemiddeld over de hele maand Augustus. Dat betekent dat 1/3 van de stoelen gewoon niet bezet zijn. Waarbij ook nog moet worden aangetekend dat TAP heel veel gestrande Italianen die TACV hadden geboekt erbij heeft gekregen.

Op Beiramar hoorde ik al iemand met een TAP ticket enkeltje Fortaleza-Amsterdam voor €350, ėėn week van te voren geboekt.



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Bezettingsgraad KLM 90%

Bericht door joaninha » do sep 20, 2018 18:09

Daarom vlieg ik in november met TAP naar Fortaleza. Vanaf Düsseldorf via Lissabon. Was de goedkoopste. Ook voor volgend voorjaar zie ik goedkope retourtickets van TAP vanaf ongeveer 450€. Dus dan zal het ook wel weer TAP worden. Maar als de bezetting laag is het gehele jaar, kunnen ze straks ook een A321 neo inzetten. Ipv een A330.



Plaats reactie