KLM/Airfrance met 2 extra vluchten

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

KLM/Airfrance met 2 extra vluchten

Bericht door Progresso » do aug 09, 2018 15:11

Dat blijkt dus een succes te zijn, die strategie van Airfrance/KLM. Het aantal vluchten wordt uitgebreid van vijf naar zeven per week.

http://diariodonordeste.verdesmares.com ... -1.1982248



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: KLM/Airfrance met 2 extra vluchten

Bericht door joaninha » do aug 09, 2018 19:59

Ik denk dat het wel van invloed is op de bezetting van de vluchten naar Rio en SP. Want uren omvliegen hoeft niet meer. Daardoor goedkopere kosten per ticket. En de vliegtuigen kunnen economischer ingezet worden. Met ruim 9 uur gemiddeld vliegen is een omlooptijd van 24 uur voor een retourvlucht mogelijk. Grote kans dat Norwegian daarom ook voor Fortaleza kiest. Ik ben benieuwd hoe de diensten van TAP zullen gaan. Die willen naar 2 keer per dag. Met een kleiner toestel volgens mij. De A321neo. Deze nieuwe toestellen zijn extreem zuinig en kunnen de afstand Lissabon Fortaleza goedkoper overbruggen. Met 2 vluchten per dag worden de aansluitingen in Lissabon ook beter. Je hoeft dan misschien niet 8 uur of langer in Lissabon te wachten of overnachten als je bijvoorbeeld met een vroegere of latere vlucht uit Duitsland of een ander land komt. Het wordt allemaal veel beter en door de concurrentie en zuiniger vliegtuigen ook goedkoper. Dit zorgt weer voor extra reizigers. Want sommige mensen zullen dan vaker heen en weer gaan vliegen.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: KLM/Airfrance met 2 extra vluchten

Bericht door comulder » zo aug 12, 2018 01:02

Zullen de tijden van Q international dan toch nog terugkeren? 499 gulden, incl. 1 week hotel destijds.



Plaats reactie