3 vluchten per week naar Canoa Quabrada met Azul

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

3 vluchten per week naar Canoa Quabrada met Azul

Bericht door Progresso » wo jul 18, 2018 19:23

vanuit Recife, de hub van Azul.

Goed nieuws voor David, Eric, Rene, Marco, Piet, John en al die andere Nederlandse en Belgische ondernemers in Canoa.

http://diariodonordeste.verdesmares.com ... -1.1971408



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: 3 vluchten per week naar Canoa Quabrada met Azul

Bericht door comulder » ma jul 23, 2018 18:01

Ik hoor dat het behoorlijk crimineel geworden is in Canoa. Is dat inderdaad zo?



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: 3 vluchten per week naar Canoa Quabrada met Azul

Bericht door Progresso » ma jul 23, 2018 19:10

Er is even een wat onrustigere tijd geweest in die hoek. Dat had alles (of in ieder geval veel) te maken met dit voorval:



Ondertussen zijn de meeste betrokkenen dood. Als ik het goed begrepen heb zijn de laatste restjes ellende een paar maanden geleden opgeruimd.

Ik kom een paar keer per maand in Canoa. Er heerst altijd een zalig relaxte sfeer en in tegenstelling tot Jeri vind ik het veel authentieker. Er zijn relatief gezien veel Nederlanders die daar wat ondernemen. Onlangs is Bar John geopend. Volle bak en momenteel "de place to be". Binnenkort gaat Marco van het oude Bar International een bar openen.

Waar het aan ontbreekt in Canoa is een goede organisatie die de marketing verzorgt. Het is toch wel een beetje ieder voor zich en God voor ons allen. Misschien is dat juist wel goed, want de laatste keer dat ik naar Jeri ben gegaan was voor mij duidelijk ook de allerlaatste keer. Nu daar gewoon Boeings vol met toeristen uit het zuiden landen is de lol er wel een beetje af. R$15 voor een biertje blijf ik overdreven vinden. Uiteraard heb je ook wel een of twee tenten in Canoa die dat durven te vragen, maar genoeg concurrentie.

Jeri begint een beetje de trekken te krijgen van Venetie en al die andere toeristenfuiken. Canoa is toch nog wel een geheimtip.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: 3 vluchten per week naar Canoa Quabrada met Azul

Bericht door comulder » ma jul 23, 2018 20:54

Jeri is gewoon drama. Mooi om te horen dat Canoa nog niet verziekt is. Dronk mijn biertjes daar altijd bij Todo mundo. Zitten die Denen, zoals Tobi en Frank er nog?



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: 3 vluchten per week naar Canoa Quabrada met Azul

Bericht door comulder » ma jul 23, 2018 20:56

Progresso, waar zit jij als je in Fortaleza een drankje gaat doen, bij de Satehhut?



Plaats reactie