KLM wil dagelijkse vlucht Amsterdam-Fortaleza

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

KLM wil dagelijkse vlucht Amsterdam-Fortaleza

Bericht door Progresso » zo jun 17, 2018 02:36

Tenminste dat is de kop in de Diario:

http://diariodonordeste.verdesmares.com ... -1.1955187

Volgens mij heeft de journalist het niet begrepen. Volgens mij gaat het KL/Airfrance om een dagelijkse vlucht tussen Amsterdam, danwel Parijs en Fortaleza.

Wat ik hoor van de toeristen hier is dat die vluchten tot nu toe goed bezet zijn. Het is nu alleen nog te hopen dat dat AirFrance/KLM nog blijft bestaan. Wat ik zo lees loopt de samenwerking niet helemaal naar wens en zijn de werknemers van de Airfrance tak nogal vaak aan het staken.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: KLM wil dagelijkse vlucht Amsterdam-Fortaleza

Bericht door borsjea » zo jun 17, 2018 15:24

Na 15 jaar fusie is de KLM de zwaan met de gouden eieren binnen AirFrance/KLM. AirFrance zit in de rode cijfers waar de KLM wel een positief resultaat haalt en nog steeds verder groeit. De staking heeft AirFrance alleen al 740 miljoen gekocht. Een zelfstandige KLM zou volgens een groot aantal economen niet haalbaar zijn, men denkt eerder aan of een noodgedwongen verkoop van KLM om AirFrance weergezond te maken of een failisament waarbij de KLM als parel aan een andere grote maatschappij wordt verkocht. Uit het bedrijfsleven zij wel wat balonnetjes opgelaten om KLM weer uit te kopen, maar daar hoor je vaak verder niets meer over net als bij Rekkof(fokker).



Plaats reactie