waar hoogste koers voor euros.

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: waar hoogste koers voor euros.

Bericht door joaninha » do jun 07, 2018 19:36

5 RS voor een Skol was bij een restaurantje in de straat waar mijn vriendin woont. Maar dat is in een eenvoudige wijk. (Vincente Pinzon) Aan de Praia Futura betaalde ik 9 RS. Maar dat vond ik ook wel mee vallen voor 0,6 ltr.. In een jaar was de prijs niet erg veel hoger geworden.



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: waar hoogste koers voor euros.

Bericht door joaninha » do jun 07, 2018 19:40

Er is blijkbaar weer iets gebeurd de koers zit nu al op 4,67. Het gaat wel heel erg snel.



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: waar hoogste koers voor euros.

Bericht door joaninha » wo jul 04, 2018 16:19

Sinds kort heeft mijn vriendin een bankpas van mij van Knab gekregen. Deze bank is erg goedkoop bij pinnen buiten de EU. Er zijn geen pinkosten en een goede wisselkoers. Daar bovenop komt een koersopslag van 0,5 %. Maar de meeste banken zoals ABNAMRO en ING rekenen meer. Een rekening kost 5 € p/m inclusief bankpas en je kunt gratis een 2e of 3e rekening erbij nemen inclusief pasjes. Voor 425 Rs rekende Knab vandaag 93,57 €. Dat is inclusief koersopslag. Dus 4,54 rs voor 1 €. Op wisselkoersen.nl stond de Rs vandaag op 4,547, dus geen slechte wisselkoers, ook beter dan ik bij de ING gewend was. Ben er heel tevreden mee. Ik heb een pasje en rekening voor eigen gebruik en de 2e rekening en pasje gebruik ik voor mijn vriendin. Als ik geld wil sturen boek ik het via de app van mijn hoofdrekening naar de tweede rekening die voor haar bedoeld is. Dat kan makkelijk en snel via de Knab app.



Plaats reactie