Fortaleza-Lisboa met TAP

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Re: Fortaleza-Lisboa met TAP

Bericht door Bert » do sep 29, 2022 07:47

Boeken tot 2 oktober hebben ze bij Tap nu leuke prijzen voor 2013. Ik heb snel voor 3 keer geboekt voor iets meer dan 600 euro voor een retour. Bij KLM ben je dan zo’n 900 euro kwijt



Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Re: Fortaleza-Lisboa met TAP

Bericht door Bert » di okt 03, 2023 22:09

Gisteren dacht Ik met Tap comfort plus te reizen naar Fortaleza. Totdat ik in het vliegtuig stapte en zag dat het geen Tap maar een Wamos air vliegtuig was. Deze Spaanse chartermaatschappij is door Tap ingehuurd om de vluchten naar Fortaleza te verzorgen. Jammer dat hier 0% over gecommuniceerd was en iedereen hier op het laatste moment achter komt. Nou wat maakt het uit zou je misschien denken… Nou geloof me het maakte nogal veel uit. Dit vliegtuig was oud! Geen multimedia, geen extra beenruimte (ik had immers betaald voor comfort plus), geen usb lader, geen ventilator etc etc. De indeling was ook 3-3-3 ipv 2-4-2
De stoelen waren dan ook veel smaller. Buiten dat was er ook nog eens 2 uur vertraging. Een familie van 5 die business class had geboekt ging weer het vliegtuig uit want hier hadden ze niet duur voor betaald. Zelfs in de business class zat geen multimedia systeem. Volgens Eu richtlijnen kan ik 75% terug krijgen omdat ik in een lagere klasse ben gezet. Ik ga die claim indienen en onderzoek doen of ik de terugweg kan cancelen en met air France terugvliegen.


Tap heeft dit eerder trouwens geflikt met vluchten naar Salvador…

https://www.metro1.com.br/noticias/cida ... -qualidade




Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Re: Fortaleza-Lisboa met TAP

Bericht door Bert » wo okt 04, 2023 17:31

Wamos air gaat de tap vluchten verzorgen tot 9 oktober.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Fortaleza-Lisboa met TAP

Bericht door comulder » do okt 05, 2023 19:39

Zou er een slechtere airline bestaan dan TAP, ik betwijfel het ten zeerste. Liever meer betalen dan met deze bagger maatschappij vliegen. Voor ons nooit meer TAP.

Al meerdere keren compensatie gekregen voor vertraagde vluchten. Dan ging echter nooit zonder slag of stoot en behoefde een lange adem. Zolang je er maar een sport van maakt is het best te doen, vechten met TAP. Kan er niet op wachten tot ze van het toneel verdwijnen. De mensheid verdient beter.



Plaats reactie