Brazilie Nieuws: Verontschuldiging aan Lula

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Verontschuldiging aan Lula

Bericht door Redactie » wo aug 28, 2019 16:56

Brazilie Nieuws: Verontschuldiging aan Lula
by Redactie


Afbeelding
Jerusa Viecili, een van de procureurs in het Lava Jato onderzoek, bood haar verontschuldigingen aan bij ex-president Lula, voor de ironische uitlatingen die zij deed tegenover haar collega’s, m.b.t. het overlijden van Dona Marisa in februari 2017: “Ik maakte een fout. Mijn geweten gebiedt me het juiste te doen: verontschuldigingen aanbieden aan de getroffen persoon, ex-president Lula”,...

Read more



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4636
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Verontschuldiging aan Lula

Bericht door Felix » wo aug 28, 2019 19:44

Lula maakte van de ziekte en het overlijden van Marisa een grote politieke propaganda. Haar begrafenis veranderde hij in een politieke bijeenkomst met politieke toespraak en al. En toen lula bij rechter Moro moest voorkomen had Marisa, die hij zelf in het verleden als halve analfabete omschreef, het ineens allemaal gedaan, zonder zijn medeweten - dat moest duidelijk zijn.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4094
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Verontschuldiging aan Lula

Bericht door borsjea » wo aug 28, 2019 23:16

Lula, altijd maar weer in de zelfde slachtofferrol, geen centje spijt mbt zijn daden in het verleden richting anderen.
Hoe trouw was hij Marisa werkelijk tot aan haar dood? Was de dame die zich een tijdje geleden ontplooide als nieuwe liefde die hij jaren terug al aan een baan hielp niet al vele jaren zijn minnares?



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Brazilie Nieuws: Verontschuldiging aan Lula

Bericht door Baiano » wo aug 28, 2019 23:41

Ben het wel met jullie eens, en dan wordt er nog niets gezegd over Rosemary Noronha. Maar ik vind wel dat je op het moment van een overlijden van iemands familielid, wie dat ook zijn mag, een beetje respect moet tonen. En dat deden die procureurs niet. Dat Lula zijn vrouw bedroog, of haar achteraf opzadelde met de verantwoordelijkheid van dat appartement, dat is een steen op zijn geweten, moet hijzelf uitmaken. Maar het ging ook om het overlijden van een broer en een kleinkind. Daar spot je niet mee vind ik, al was het maar uit respect voor de anderen in de familie die er ook niets kunnen aan doen dat zij Lula moeten zien als vader, oom, grootvader, schoonbroer etc.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4094
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Verontschuldiging aan Lula

Bericht door borsjea » do aug 29, 2019 00:52

“Maak je klaar voor een nieuwe soap, naar de begrafenis gaan”. Feitelijk klopte het wel, het overlijden van zijn kleinkind werd door de partij van Lula wel weer aangegrepen om de publiciteit op te zoeken. Gelukkig werd nu wel het juiste protocol opgestart, kreeg wel de indruk dat het wat Lula zelf betreft terughoudender had mogen zijn.

Ben benieuwd of de verdedigers van Lula de verontschuldigingen gaan gebruiken voor de zoveelste HC verzoek. Af en toe krijg ik het idee dat men met een soort Goalkeeper CIWS op een mug aan het schieten zijn. Zo veel mogelijk HC verzoeken met de hoop dat er op een gegeven moment er een treft.
Over onschuld heeft men het niet meer, het is zoeken naar de juiste procedure fouten om de boel stuk te maken waarbij men alle daden rechtvaardig vindt



Plaats reactie