Brazilie Nieuws: Nieuwe bezems vegen schoon

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Nieuwe bezems vegen schoon

Bericht door Redactie » zo apr 28, 2019 18:54

Brazilie Nieuws: Nieuwe bezems vegen schoon
door Redactie


Afbeelding
Rose Modesto (foto – PSDB – Mato Grosso) werd in oktober van vorig jaar voor de eerste maal verkozen als federale volksvertegenwoordigster, een nieuwkomer in het Parlement, een van de velen overigens. Zij besloot om haar gewonnen ‘airmiles’ over te hevelen naar de website Milhas do Povo,...

Lees meer



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4634
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Nieuwe bezems vegen schoon

Bericht door Felix » zo apr 28, 2019 21:41

Tenminste tot een tijd terug staken Nederlandse diplomaten ook de airmiles in hun eigen zak. Dat mocht niet maar werd niet gecontroleerd. Men wilde ook niet overwegen de miles in overleg met de vliegmaatschappij in een soort eigen 'kas' te steken en die dan in voorkomende gevallen aan te spreken als er iemand moest reizen.



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Brazilie Nieuws: Nieuwe bezems vegen schoon

Bericht door joaninha » ma apr 29, 2019 15:49

Een goed idee. Ik zal binnenkort eens kijken of ik mijn punten van KLM en TAP kan doneren. Ik reis te weinig om er zelf iets aan te hebben. Voor een gratis reis of flinke korting moet je heel veel miles hebben. En met aanbiedingen ben ik goedkoper uit dan met miles en korting. En sommige punten verlopen toch na een bepaalde tijd. Zo heeft iemand die het goed kan gebruiken er nog iets aan.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4634
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Nieuwe bezems vegen schoon

Bericht door Felix » ma apr 29, 2019 16:22

Men gebruikt de punten ook veel om in een hogere klasse te reizen, bv. van economy naar executiva.



Plaats reactie