Brazilie Nieuws: Temer: ik weiger te vluchten, ik zie het onder ogen

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Temer: ik weiger te vluchten, ik zie het onder ogen

Bericht door Redactie » zo dec 23, 2018 13:46

Brazilie Nieuws: Temer: ik weiger te vluchten, ik zie het onder ogen
by Redactie


Afbeelding
Terwijl velen op onze aardbol vooruitkijken naar het nieuwe jaar met hoop op beterschap van ‘whatever’ nu nog niet goed zit, zijn er anderen die daar niet op rekenen, vooral als het zwaard van Damocles boven hun hoofd hangt. Dit is zeker het geval voor president Michel Temer (78) die over 10 dagen het presidentiële lint en het roer zal overdragen aan de nieuw verkozene, Jair Messias Bolsonaro.
Read more



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Brazilie Nieuws: Temer: ik weiger te vluchten, ik zie het onder ogen

Bericht door Baiano » zo dec 23, 2018 17:06

Geef toe, de man heeft zin voor humor. Op de laatste vergadering met zijn ministers zei hij: "Ik ben tevreden. Mijn populariteit steeg met 100%, ging van 4% naar 8%. Er was een politieke manifestatie die ik erg zal missen, met name 'Fora Temer'. Wanneer dat geroepen werd, dan betekende dit dat ik er nog steeds in zat. Vanaf 1 januari ben ik er wel degelijk definitief uit".



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7381
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Temer: ik weiger te vluchten, ik zie het onder ogen

Bericht door Progresso » zo dec 23, 2018 19:39

Wellicht heeft hij heel veel informatie, waardoor hij strafvermindering gaat krijgen.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4123
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Temer: ik weiger te vluchten, ik zie het onder ogen

Bericht door borsjea » zo dec 23, 2018 21:16

Had hij niet ook al een balletje bij Bolso opgegooit om een ambassadeursfunctie te vervullen? Meen zelfs dat zijn voorkeur naar Italie uit ging.
Weet niet of hij daardoor ook tot het Forro zal behoren. Benieuwd wat straks na 1 januari allemaal gaat gebeuren of dagelijks de krant weer vol staat met de volgende aanhoudingen.



Plaats reactie