Brazilie Nieuws: De generaal spreekt

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: De generaal spreekt

Bericht door Redactie » do nov 01, 2018 16:37

Brazilie Nieuws: De generaal spreekt
door Redactie


Afbeelding
Reserve-generaal Augusto Heleno, door Jair Bolsonaro aangeduid als de toekomstige minister van landsverdediging, bevestigde gisteren dat de veranderingen al begonnen, dat het land faalt in de strijd tegen de misdaad, en dat er momenteel een zekere “inversie” bestaat in de discussie omtrent mensenrechten.

“Mensenrechten zijn er voor mensen die zich als...

Lees meer



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4634
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: De generaal spreekt

Bericht door Felix » do nov 01, 2018 18:54

Ik zou zoiemand liever generaal buiten dienst (generaal b.d.) noemen omdat 'reserve-generaal' misschien voor verwarring kan zorgen.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: De generaal spreekt

Bericht door René » vr nov 02, 2018 09:27

Ik noem hem liever een gevaar; volgens hem zijn mensenrechten alleen voor mensen die zich gedragen... en heeft het daarna over een crisis aan ethiek....
Wit, militair, schijt aan mensenrechten voor de personen waarvoor o.a. die rechten ooit in het leven geroepen zijn....

Een nationalist, voorstandervan een autoritaire overheid als president
Een generaal als vice
Een generaal als minister van defensie
Een astronaut als minister van wetenschap
Een politiek gekleurde vigilante als minister van justitie
Samenvoegen van milieu bescherming en landbouw samenvoegen tot 1 ministerie...

Binnenkort ook kans op aanslagen in BR; Bolso wil BR ambassade naar Jeruzalem verhuizen en ziet daar echt geen probleem in...

Bolsonaro roept op om studenten hun leraren te filmen als deze iets slechts zeggen over het Bolso beleid (o.a. afschaffen van verplichte lessen kunst, filosofie, etcetera) en die leraren aan te geven op een daar speciaal voor geopend nummer....

Al sinds de aanloop naar de tweede verkiezingsronde waren er geweldsexplosies van Bolso aanhangers tegen mensen met een rood t shirt (PT of niet), homos, etcetera.... In Ceara stemde 70% voor Haddad.... veel Bolso stickers op autos... zo goed als geen PT sticker gezien... Hoorde wel regelmatig dat mensen met een PT sticker gedwongen werden om ze er af te halen... horen en zeggen... maar van een kennis weet ik zeker dat dat gebeurd is, maar kan een uitzondering zijn...

Vraag wie dan ook of ie blij is dat Bolso won.... allemaal heel blij... totdat je vraagt of ze gek zijn... dan blijkt dat de meesten niet blij zijn, maar bang zijn dat ze te doen hebben met een Bolso fan... Als tegenstander van Bolso moet je tegenwoordig fluisteren...

And that my friends..... dat is de definitie van facisme.... ook al is hij natuurlijk heel lief en houdt van iedereen.... armen, kleurtjes, gays, etcetera...

Frits Bom zou zeggen "Het is hier fantastich..."

Ik ben niet gek.... ik ben een vliegtuig.........



Plaats reactie