Brazilie Nieuws: Ziehier de rekening

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Ziehier de rekening

Bericht door Redactie » do okt 04, 2018 14:08

Brazilie Nieuws: Ziehier de rekening
by Redactie


Afbeelding
De euforie van het campagne team van Fernando Haddad (PT) sloeg stilaan om in perplexiteit. De PT had het zich anders voorgesteld. Maar ze kwamen tot de ontdekking dat de beslissing van ex-president Lula om de stemmen op zijn naam door te schuiven naar zijn plaatsvervanger, het verkeer in beide richtingen bevorderde: aan de ene kant de stemmen die in de mand van Haddad vielen, en aan de andere kant...

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Ziehier de rekening

Bericht door borsjea » do okt 04, 2018 17:33

“Ik ga op Bolsonaro stemmen. Eerder had ik João Amoêdo in gedachten, maar sinds enkele weken besloot ik van gedacht te veranderen. Op Amoêdo stemmen is zinloos omdat hij geen kansen heeft, het zou een verloren stem zijn"
Opvallen dat ik dit vaker hoor onder de Bolsonaro stemmers, zouden de bijna dagelijkse peilingen het stemgedrach de verkziezing dan beinvloeden?
João Amoêdo met een vermogen dat vele malen groter is dan de propina van Lula zou zeker geen slechte kandidaat zijn voor Brazilie.
Benieuwd wat de Partido Novo gaat doen onder de gouvernadores.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Ziehier de rekening

Bericht door René » vr okt 05, 2018 08:33

Joao is inderdaad een verloren stem.... vraag me sowieso af waarom iemand op een bankier die CC rentes van 400% verdedigt zou stemmen... maar ok, niet belangrijk.

Borsjea; zonder valsigheid oprecht benieuwd naar de reden waarom je op Bolsonaro zou stemmen. Welke punten uit zijn partij programma die andere partijen niet hebben spreken je aan?
Groet,
René



Plaats reactie