Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas

Bericht door Redactie » do sep 27, 2018 23:46

Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas
by Redactie


Afbeelding
Presidentskandidaat Jair Bolsonaro (PSL), nog altijd herstellende van zijn steekwonde in het ziekenhuis, heeft moeite om zijn medestanders in bedwang te houden. Het is nog maar enkele dagen geleden dat hij zijn toekomstige minister van financiën Paulo Guedes moest tegenspreken nadat die zich op een meeting met investeerders liet ontvallen dat het goed zou zijn om een soortgelijke heffing als...

Read more



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas

Bericht door Baiano » vr sep 28, 2018 00:10

Uit het handboek "Verkiezingen voor Dummies", staat te lezen onder het hoofdstuk 'Hoe drijf ik mijn tegenstander sneller in de armen van de kiezers'.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7211
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas

Bericht door Progresso » vr sep 28, 2018 13:30

Onbegrijpelijk dat Brazilianen een president gaan kiezen die werkelijk de ballen verstand heeft van basisbegrippen in de economie.
Onbegrijpelijk dat Brazilianen een president gaan kiezen die verdacht wordt van witwassen en fraude
Onbegrijpelijk dat Brazilianen geen betere presidentskandidaat kunnen vinden.



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas

Bericht door Baiano » vr sep 28, 2018 15:45

Het is waarschijnlijk daarom dat er te lezen staat op de website van Brazzil.com "Trying to Understand Brazil since 1989". Blijkbaar zijn zij er tot op heden ook nog niet in geslaagd.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7211
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas

Bericht door Progresso » vr sep 28, 2018 16:02

Ik heb de pogingen om Brazilië en haar inwoners te begrijpen opgegeven. Ik verbaas me nog steeds een paar keer per week over de "logica" van haar inwoners. Soms denk ik dat ik een de verkeerde film zit. Ik bezie het allemaal als toeschouwer, ondanks dat ik al weer een tijdje hier rond zwerf. Het is waarschijnlijk vanuit die rol dat ik toch nog regelmatig met een hele grote glimlach hier rond loop.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Braziliaanse jabuticabas

Bericht door borsjea » vr sep 28, 2018 22:36

Komt het niet gewoon omdat een overgrootdeel van de mensen te dom/ te laag opgeleid is?
Vraag me af wat er gebeurt als je het kiesplicht veranderd in een kiesrecht denk dat dan met name de laag opgeleiden thuis blijven en de strijd er compleet anders uitziet.



Plaats reactie