Brazilie Nieuws: Martin Schulz bezoekt Lula

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Martin Schulz bezoekt Lula

Bericht door Redactie » vr aug 31, 2018 21:39

Brazilie Nieuws: Martin Schulz bezoekt Lula
by Mr. Chad

Martin Schulz, ex-voorzitter van het Europees Parlement en leider van de sociaal-democraten (SPD) bracht gisteren een bezoek aan ex-president Lula, in zijn cel in Curitiba. Tegenover de pers die hem opwachtte na het bezoek, zei hij: “Ik ben hier om mijn solidariteit te betuigen met de PT en hun kandidaat”. Hij omschreef Lula als “moedig, […]
Source: https://brazilienieuws.online/2018/08/3 ... oekt-lula/

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4147
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Martin Schulz bezoekt Lula

Bericht door borsjea » za sep 01, 2018 13:20

Volg de zaken rond het Europees Parlement niet zo maar kan me daar ook voorstellen dat mensen om minder zware zaken hun politieke ambt hebben moeten afstaan. Kan me niet voorstellen dat partijen daar kandidaten naar voren schuiven die zowel schuldig zijn bevonden aan ernstige strafbare feiten en nog een hele reeks lopende zaken hebben mbt strafbare feiten.
In Nederlands nam een Nederlandse politicie deze week nog afscheid van zijn functie omdat hij een aantal jaren geleden een realtie had gehad met een medewerkster van zijn partij sex met een collega koste zijn baan en dat terwijl onderzoeken hebben uitgewezen dat 1 op de 5 Nederlanders wel eens met een collega in bed is beland.



Plaats reactie