Brazilie Nieuws: Opinie: Gaten dichten!

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Opinie: Gaten dichten!

Bericht door Redactie » za aug 18, 2018 15:14

Brazilie Nieuws: Opinie: Gaten dichten!
by Redactie

Wie tegen wie? Dat is de vraag die men zich kan stellen in het vooruitzicht van de verkiezingen. De strijd is officieel losgebarsten en zal enkel wat verhevigd worden vanaf 31 augustus wanneer de Braziliaanse kijkers weer dagelijks geconfronteerd worden met de gebruikelijke tragikomische verkiezingspropaganda op de nationale televisiezenders, maar eigenlijk voorkeur geven aan hun […]
Source: https://brazilienieuws.online/2018/08/1 ... n-dichten/

Read more



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Opinie: Gaten dichten!

Bericht door René » zo aug 19, 2018 11:12

Mijn antwoord op de site welke Redactie hierboven aanhaalt (lees eerst de bagger op brazilienieuws, daarna mijn antwoord);

JE REACTIE WACHT OP MODERATIE.

Het zou fantastisch zijn als Chad wat meer zou lezen;
G1 is slechts populair omdat er geen alternatieve onpartijdige pers in Brazilie bestaat. Alle pers in BR is in handen van 5 families, gelieerd aan rechtse politieke partijen, gelieerd aan gerechterlijke instanties.

En ook Chad maakt zich schuldig aan propaganda…. Boulos is een linkse rakker, Lula wil alleen maar vrijgelaten worden en Marina is een frele vrouwtje…. over de andere kandidaten geen degenereerende woorden… zelfs niet over Bolsonazi en Cabo..

En daarna zegt Chad; “Ik denk dat we niet lang genoeg leven om onze eigen blunders en fouten te erkennen. Dat doen anderen wel, maar dan is het alweer te laat, niet? Raadpleeg de geschiedenisboeken, uitpuilend van voorbeelden.”

Ik daag Chad uit om zijn eigen advies te volgen. Heel makkelijk om te zeggen dat je niet lang genoeg leeft om je eigen fouten en blunders te erkennen…. m.a.w. ik geef niets toe want mijn leven is te kort om mijzelf te informeren over wat er in werkewlijkheid aan de gang is…. lafaard…… “anderen doen dat wel”…. maar Chad (is er daadwerkelijk iemand in NL DIE CHAD HEET?) kiest er voor om zichzelf niet te informeren.

Chad sluit af met “Raadpleeg de geschiedenisboeken, uitpuilend van voorbeelden”. Goebels heeft een stijve in zijn graf…. eerste leugens als waarheid verklaren, en daarna geschiedenis als bewijs aanvoeren… er van uitgaande dat niemand die geschiedenis daadwerkelijk googled…..

Ik ga mijn echte mail adres geven (mijn naam plus gmail.com) en daag Chad uit om hetzelfde te doen…. Wedden dat deze tsjat niets meer of minder is dan een robot welke fakenews wereldwijd verspreidt?



Plaats reactie