Brazilie Nieuws: Uitgeverij Abril in moeilijkheden

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Uitgeverij Abril in moeilijkheden

Bericht door Redactie » do aug 16, 2018 15:32

Brazilie Nieuws: Uitgeverij Abril in moeilijkheden
door Redactie

De bekende uitgeversgroep Abril diende gisteren een verzoek in tot gerechtelijke invordering. Dat verzoek zal in de komende weken geanalyseerd worden door een rechter. Een herstelplan zal binnen de 60 dagen voorgelegd worden aan de schuldeisers, na goedkeuring. Die schuld bedraagt 1,6 miljard reais. De schuld zal bevroren worden en het bedrijf zal voor 180 […]
Bron: https://brazilienieuws.online/2018/08/1 ... lijkheden/

Lees meer



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4123
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Uitgeverij Abril in moeilijkheden

Bericht door borsjea » do aug 16, 2018 16:06

Het verbaasd mij de grote hoeveelheid tijdschriften die er zijn en dat ze nog bestaansrecht hebben denk dat voor vele Brazilianen de aanschaf van een los nummer niet mogelijk is gezien de prijzen die men vraagt. Vlak bij mijn woning heb ik 2 tijdschriften kiosken, heb daar nog nooit iemand een tijdschrift zien kopen. In het verleden werden vaak door de uitgevers oude tijschriften met een gaatje in de bovenhoek uitgedeeld en probeerde men abonomenten aan te smeren, zie dit al een aantal jaren niet meer gebeuren. Abril is ook online actie met Goread als prepaid user van Vivo heb ik daar gratis toegang tot zo nu en dan kijk ik een tijdschrift in metname quatro rodas



Plaats reactie