Brazilie Nieuws: Moeilijke verkiezingen

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Moeilijke verkiezingen

Bericht door Redactie » zo jul 22, 2018 14:39

Brazilie Nieuws: Moeilijke verkiezingen
by Redactie


Afbeelding
De krant O Globo sprak met Carlos Augusto Montenegro, directeur van het peilingsinstituut Ibope, al in dienst bij het instituut sinds 1971. Volgens Montenegro worden de aanstaande verkiezingen de moeilijkste in de geschiedenis van Brazilië.

“De bevolking heeft zijn buik vol van de politiek. Nooit eerder zag ik een dergelijke ijskoude houding en gebrek...

Read more



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4743
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Moeilijke verkiezingen

Bericht door Felix » zo jul 22, 2018 16:07

“De bevolking heeft zijn buik vol van de politiek. Nooit eerder zag ik een dergelijke ijskoude houding en gebrek aan motivatie dan nu”, aldus Montenegro.
Deze ijskoude houding zag je ook met het WK voetbal. Ik schat dat de uitingen van enthousiasme, ondanks de pers die het maar bleef en bleef promoten, zo'n 10% bedroegen van wat je andere keren zag.
Misschien veranderen er toch wel dingen.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Moeilijke verkiezingen

Bericht door René » ma jul 23, 2018 08:52

Echt een journalistiek hoogstandje van [s]Fox News[/s] O Globo.. Bolsonara, Marina... zelfs Tiririca komt voorbij... En ik ben het eens dat de kans klein is, maar srtel Lula wordt kandidaat... dan wint hij... O Globo noemt zijn naam niet eens... Ook Boulos wordt in het hele propaganda shit stukje niet aangehaald....

En daaarom is het volk politiek beu... omdat het vanaf wethouder tot president to de hoge raad zo corrupt als de pest is...
En het volk is het beu, omdat het BR volk zo passief als de pest is..... en dus verdienen ze niet beter....



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4123
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Moeilijke verkiezingen

Bericht door borsjea » di jul 24, 2018 14:30

De kiezers zouden er goed aan doen om juist hun stem te laten horen door alle van coruptie verdachte kandidaten tijdens de verkiezingen te negreren en zorgen dat ze hun begeerde positie als priviligado verliezen.
Het verbaasd mij overigens dat een grote groep toch coruptie goedkeurd en nog steeds hun voorkeur uitspreekt voor een corupte expresident zullen wel denken "ach ja de rest steelt ook"



Plaats reactie