Brazilie nieuws Paulo Coelho, de oude hippie

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie nieuws Paulo Coelho, de oude hippie

Bericht door Redactie » za mei 05, 2018 22:13

De succesvolle Braziliaanse schrijver Paulo Coelho (boven links op de foto) lanceerde zijn 20ste boek, de roman “Hippie”. Op zijn zeventigste behoort hij bij de 20 internationaal bekendste Braziliaanse schrijvers. Zijn werken worden vertaald naar 81 andere talen; in totaal … Lees verder →

Source: https://brazilienieuws.online/2018/05/0 ... de-hippie/



Gebruikersavatar
JoopLiefaard
Artikels: 0
Berichten: 25
Lid geworden op: wo mar 21, 2018 16:30
Locatie: Ribeirão Preto - SP
Contacteer:

Re: Brazilie nieuws Paulo Coelho, de oude hippie

Bericht door JoopLiefaard » ma mei 07, 2018 17:58

Het is goed om te lezen dat Coelho inziet dat campagne voeren voor Lula een "stommiteit"was. Ik heb na dat campagne voeren geen boek meer van hem gelezen. Zijn boeken staan vol van onderwerpen over spiritualiteit en over mensen die zoeken naar een bestemming in het leven. Door zich aan Lula te binden werd hij voor mij nogal hypocriet. Nu het tij gekeerd lijkt te zijn probeer ik maar weer eens een boek van hem. Want schrijven kan hij heel goed.



Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Re: Brazilie nieuws Paulo Coelho, de oude hippie

Bericht door Redactie » ma mei 07, 2018 18:51

Afbeelding

Macht en geld corrumpeert. Wie staan er op die foto? Sepp Blatter, Lula en Ricardo Texeira. En wat trots was Paulo Coelho om erbij te mogen staan, eveneens als multi-miljonair. Hij heeft zich wat mij betreft erg vaak net voor de verkeerde karretjes laten spannen.

Overigens heb ik nagenoeg alle boeken van de man, zowel in het Portugees als in het Nederlands in de boekenkast. Ik vind het zalige boeken om te lezen.



Plaats reactie