'Kippensoep met noedels' doet tatoeëerder in cel belanden.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4952
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

'Kippensoep met noedels' doet tatoeëerder in cel belanden.

Bericht door quasimodo » di dec 10, 2013 12:58

In Brazilië is een tatoeëerder gearresteerd omdat hij zijn werk niet goed heeft uitgevoerd. Klanten die hem vroegen een tekst in Japanse kalligrafie op hun lichaam te inkten, kregen een heel andere boodschap getatoeëerd. Een voorbeeld: 'Je zult oogsten wat je gezaaid hebt' werd 'Kippensoep met noedels'.

De naam van zijn moeder werd 'Ik haat mijn familie'. © kos.

'God is liefde' bestelde deze man bij Toth Zuh Andu. Die maakte er 'Ik haat mijn job' van. © kos.
Tattoo-artiest Toth Zuh Andu is een bekende figuur in São Paulo. Tatoeages met Japanse kalligrafie zijn het handelsmerk van deze uitgeweken Thai. En het is precies deze specialiteit die hem de das heeft omgedaan.

Met zijn elegante lettertekens nam hij een hele rii klanten in het ootje. Een man die de naam van zijn moeder - Lucrécia Santos Amaral - op zijn borstkas vereeuwigd wilde zien, kreeg in werkelijkheid 'Ik haat mijn familie' als tattoo.

Japanse baas
Toth Zuh Andu viel door de mand toen een man trots zijn tatoege liet zien aan zijn Japanse werkgever. 'God is liefde' dacht de man in sierlijk Japans schrift op z'n voorarm te hebben staan. Zijn baas vertaalde dit evenwel als 'Ik haat mijn werk'.
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... nden.dhtml



Plaats reactie