Breno parttime assistent bij beloften Bayern.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Breno parttime assistent bij beloften Bayern.

Bericht door quasimodo » ma aug 19, 2013 13:53

ma 19 aug 2013, 12:48


Breno parttime assistent bij beloften Bayern




MÜNCHEN -
De Braziliaanse voetballer Breno, die een gevangenisstraf van 3 jaar en 9 maanden uitzit voor brandstichting, gaat parttime aan de slag als assistent bij de beloften van Bayern München. Breno stak in 2011 zijn luxe huurhuis in Duitsland in brand en werd daarvoor veroordeeld. De Braziliaan heeft nu 13 maanden van zijn straf uitgezeten.


„De tijd die ik tot nu toe vast heb gezeten is zwaar geweest”, verklaarde de 23-jarige verdediger maandag. „Het heeft me veranderd als persoon en ik ben blij dat ik van Bayern deze kans heb gekregen.” Breno stond onder contract bij 'der Rekordmeister' ten tijde van de brand. De constructie houdt in dat hij 5 uur per dag op het trainingsveld staat en daarna weer terugkeert naar de gevangenis.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... ern__.html



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Breno parttime assistent bij beloften Bayern.

Bericht door quasimodo » ma dec 08, 2014 20:51

Breno komt op vrije voeten
BEWAAR

Door: redactie
5-12-14 - 12:09 bron: dpa
Breno. © ap.
De Braziliaanse voetballer Breno (25) is binnenkort weer een vrij man. De voormalige centrale verdediger van Bayern München wordt op 20 december voorwaardelijk vrijgelaten, zo werd vandaag bekendgemaakt.
Breno werd in juli 2012 tot drie jaar en negen maanden cel veroordeeld. Hij had in september 2011 brand gesticht in zijn toenmalige villa aan de rand van München.

Omdat de Braziliaan inmiddels tweederde van zijn straf heeft uitgezeten, komt hij onder voorwaarden vrij. Sinds augustus 2013 viel Breno al onder een gunstregime, waardoor hij als assistent het beloftenelftal van Bayern München kon trainen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands ... eten.dhtml



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Breno parttime assistent bij beloften Bayern.

Bericht door quasimodo » do jul 09, 2015 20:47

Breno, kent u die naam nog? De 25-jarige Braziliaan had een mooie carrière in het vooruitzicht, toen in september 2011 zijn leven drastisch veranderde. De verdediger speelt op dat moment voor Bayern München. Hij sticht brand in zijn huurhuis en wordt tien maanden later veroordeeld tot 3 jaar en negen maanden gevangenisstraf. Breno zit twee derde van de straf uit en heeft in de Duitse cel zijn ogen geopend. "Ik ben meer volwassen geworden en niet meer de Breno die op zeventienjarige leeftijd São Paulo verliet. Ik ben nu rustiger, blijf meer thuis en drink geen alcohol meer', zei hij in maart al.
Nu staat de Braziliaan aan de vooravond van zijn comeback. Zijn testperiode bij São Paulo verliep goed en hij mag langer blijven. Zondag zat de verdediger op de bank tegen Fluminese, een nieuwe stap in zijn comeback. "Dit is een groot moment van gelukzaligheid, of liever gezegd twee momenten', zegt Breno maandag na het ondertekenen van een contract tot medio 2017. 'Allereerst dat mijn naam op het wedstrijdblad stond en ik daarmee weer terug was in het Morumbi Stadion. En ten tweede vanwege mijn nieuwe contract", klinkt het in Voetbal International.

http://voetbalflitsen.nl/wtf/mhmfb2/bra ... voetballer



Plaats reactie