Politicus in tranen: echtgenote als prostituee ontmaskerd.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
Veger & Blik
Artikels: 0
Berichten: 729
Lid geworden op: di mar 06, 2007 23:48

Politicus in tranen: echtgenote als prostituee ontmaskerd.

Bericht door Veger & Blik » ma sep 06, 2010 13:52

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... kerd.dhtml

Politicus in tranen: echtgenote als prostituee ontmaskerd.


ROTTERDAM - Een Brits politicus van de Conservatieven, die tijdens de jongste verkiezingen campagne voerde met Brits premier David Cameron, barstte in tranen uit nadat aan het licht kwam dat zijn vrouw aan de kost kwam als prostituee.

De dame vroeg zo'n 84 euro per uur voor haar diensten.

Mike Weatherley (53) stelt dat hij er geen idee van had dat zijn Braziliaanse echtgenote Carla onder de aliassen Bea, Adriana en Bianca in drie 'massagesalons' werkte, meldt The Daily Mail. De 39-jarige vrouw werd betrapt toen een undercoverjournalist zich als klant uitgaf: hij legde met een verborgen camera vast hoe ze een striptease deed en vervolgens haar diensten aanbood.

Toen de reporter vroeg of ze het niet erg vond om haar lichaam te verkopen, antwoordde de vrouw: ,,Ik vind het hier leuk: toffe klanten, leuke mensen, plezante werkplek en goede verdienste."

Geschokt
Een emotionele Weatherly, die zijn eega tien jaar geleden op een zakenreis naar Rio de Janeiro leerde kennen, verklaarde dat hij sinds februari gescheiden leeft van zijn vrouw, met wie hij wel bevriend bleef. Het was het tweede huwelijk van de politicus.

,,Ik ben nog steeds erg geschokt door dit nieuws en probeer het te verwerken", zei hij zichtbaar aangedaan. ,,Ik zal hier met Carla over praten, maar vandaag wil ik vooral met mijn familie doorbrengen."

Hoewel de politicus zelf geen schuld treft, zit de regering-Cameron verveeld met de affaire. Weatherly voerde zijn echtgenote meermaals op tijdens de campagne en nam haar enkele maanden geleden nog mee naar het Britse parlement in Westminster. (HLN/BVDL)


:-)

V&B



Plaats reactie