Brazilie Nieuws: Onderbroekenlol

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Onderbroekenlol

Bericht door Redactie » do okt 15, 2020 14:23

Brazilie Nieuws: Onderbroekenlol
by Redactie


Afbeelding
In het kader van de onderzoeken tegen het wegsluizen van overheidsgeld, bestemd voor de strijd tegen de pandemie, voerde de federale politie gisteren zeven huiszoekingen en inbeslagnames uit in de stad Boa Vista – Roirama, op bevel van minister Roberto Barroso van het hooggerechtshof STF. Een van de doelwitten was senator Chico Rodrigues (DEM). In zijn woning werd een groot bedrag aan cash...

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4123
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Onderbroekenlol

Bericht door borsjea » do okt 15, 2020 14:50

Trouwe aanhangers van Bolsonaro laten het regelmatig horen dat zins de komst van hun president het gedaan is met de corruptie, mijn vraag was keer op keer of ze dat echt geloofde, immers ook bij Lula kwam het pas jaren later naar buiten. Bolsonaro gaf een aantal dagen geleden nog aan dat Lava Jato kon worden opgeheven terwijl dit team recent nog aanhoudingen heeft verricht, notabene de advocaat Frederick Wassef die hem jaren lang steun verleende en zijn trouwe vriend en kroon getuigen tegen zijn zoon Fabrício Queiroz voor hem verborg.
Het is alleen maar een kwestie van tijd dat de schandalen van deze regering boven tafel komen en ik ben bang dat ook Jair daar niet aan ontkomt .



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7394
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Onderbroekenlol

Bericht door Progresso » do okt 15, 2020 16:06

Volgens mij moet je wel erg naïef zijn om te geloven dat het gedaan is met de corruptie.

Dat zit zo diep in de vezels van de Braziliaanse maatschappij, daar gaan jaren, decennia over heen.

En wat een gekrabbel. Een senator die 300 briefjes van RS100 in zijn onderbroek doet.



Plaats reactie