Brazilie Nieuws: Ook Landsverdediging steunt de president

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Ook Landsverdediging steunt de president

Bericht door Redactie » zo mei 24, 2020 22:10

Brazilie Nieuws: Ook Landsverdediging steunt de president
by Redactie


Afbeelding
In gerechtelijke kringen is men er op voorbereid dat er in de komende dagen een reeks aanklachten zullen ingediend worden tegen de Braziliaanse president, en tegen minstens 4 van zijn ministers. De reden? Mogelijke misdaden, gepleegd gedurende de ministeriële vergadering van 22 april, uitlopend op een video met ‘gevoelige inhoud’, zwaar taalgebruik, scheldpartijen, gevloek en...

Read more



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Brazilie Nieuws: Ook Landsverdediging steunt de president

Bericht door joaninha » ma mei 25, 2020 16:49

Het is een clan waar je van alles van kan verwachten. Best eng. En ze hebben hun eigen wetten. Hoewel ze er een potje van maken en Brazilië bij een eventuele staatsgreep internationaal isoleren houd ik mijn hart vast. Een staatsgreep zonder steun van de meerderheid van het volk is een rechtse dictatuur die niet onder zal gaan doen voor het regime van Maduro. Ik ben benieuwd of Amerika dan ook sancties tegen Brazilië gaat instellen. Maar denk het niet. Die meten altijd met 2 maten.
Maar deze clan lijkt er gek genoeg voor. In mijn ogen is het zelfs de vraag of Bolsonaro ook opstapt als hij de verkiezingen verliest. Zo weinig vertrouwen heb ik in het democratische gehalte van deze gast. Er kunnen wel eens nog roeriger tijden voor Brazilië gaan aanbreken. Ik hoop dat er ook nog mensen in het leger zitten die meer verstand hebben. En zich niet laten gebruiken om een familieclan aan de macht te houden. En ja, ik besef nu ook dat Brazilië eigenlijk gewoon een hele grote bananenrepubliek is.



Plaats reactie