TAP gaat vliegen op João Pessoa en Maceió

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7211
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

TAP gaat vliegen op João Pessoa en Maceió

Bericht door Progresso » wo mar 13, 2019 00:54

Het lijkt mij een beetje een noodgreep van TAP. Nu de vluchten op Caracas zijn gestopt staat er een vliegtuig te veel. Die wordt nu ingezet op 2 nieuwe bestemmingen. Goed voor het toerisem, dunkt mij.

http://www.blogdoturismope.com.br/tap-j ... 0j203hx4Aw



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: TAP gaat vliegen op João Pessoa en Maceió

Bericht door borsjea » do mar 14, 2019 22:14

Noodgreep of strategisch. Het eventueel doorvliegen naar Caracas kan je aan een zustermaatschappij over laten en niet natuurlijk alleen daar heen.
Lokaal kan het toerisme mee profiteren. Inkomen vanuit het buitenland heeft Brazilië hard nodig.
Ben niet op de hoogte van rusttijden vliegduur en minimum bemanning. Zou een landing in het noorden en daardoor een kortere vluchtduur ook nog operationele voordelen hebben? Tap heeft dan nog het voordeel dat ze het dichts bij zitten.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7211
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: TAP gaat vliegen op João Pessoa en Maceió

Bericht door Progresso » vr mar 15, 2019 21:14

De afstand met de auto tussen Recife en João Pessoa is 120 km en als ik mij niet vergis over een goede tweebaansautoweg. Beetje raar verhaal.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: TAP gaat vliegen op João Pessoa en Maceió

Bericht door borsjea » za mar 16, 2019 01:48

Elders gaf een Nederlander woonachtig in João Pessoa aan dat deze luchthaven geen paspoortfaciliteiten heeft en vroeg zich of hoe dat dan moest.
Gezien de afstand met Recife, zou het net een oplossing model lowbudget vliegers gaan die een vlucht Londen adverteren en dat je op een luchthaven ver van londen wordt gedropt.



Plaats reactie