Interview Anneleen onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
WillemJan Vandenplas
Artikels: 9
Berichten: 9
Lid geworden op: vr nov 17, 2017 01:55
Contacteer:

Interview Anneleen onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Bericht door WillemJan Vandenplas » vr jun 08, 2018 20:00

Interview Anneleen onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw
door WillemJan Vandenplas

In de lokalen van Arte N’ativa in Brussel ontmoette ik Anneleen Vos, zij is juist terug uit Brazilië en vertelt over haar reis en immersie in de agro-ecologie. Stel je eens voor Anneleen, wat bracht je naar Brazilië? Ik ben een 31-jarige uit het Antwerpen, ik werk sinds verschillende jaren in de...
Lees meer...



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Interview Anneleen onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Bericht door Progresso » vr jun 08, 2018 20:14

Het artikel van Willemjan heb ik geplaatst op de blogsectie en zoals gebruikelijk komt er dan op het forum automatisch een kleine samenvatting. Het oude artikel blijft op het forum staan maar ik heb er een slot opgezet, zodat het vanzelf wegzakt in de kelders van dit forum.

Ik hoop dat we over dit onderwerp een discussie krijgen. Ik heb zowel Luc als Anneleen gevraagd om mee te doen. Luc heeft mij aangegeven dat hij niet van plan is om deel te nemen aan discussies waar wordt gescholden dan wel op de vrouw gespeeld. Ik heb toegezegd dat ik deze discussie zal modereren zodra er gescholden wordt, op de vrouw wordt gespeeld, antisemitische insinuaties worden geuit en andere zaken die niet direct met het onderwerp te maken hebben (bijvoorbeeld zaken over het forum)