Interview Anneleen (31j) onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Interview Anneleen (31j) onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Bericht door Martinho » do jun 07, 2018 04:31

Daar komt men op terug als ik het goed begrijp. Plastic wordt nauwelijks afgebroken en komt tenslotte overal in als micro-deeltjes. Hoe gevaarlijk dat is weten we nog niet, maar erg goed is het vast niet.

En platic wordt gemaakt van aardolie, toch?

Maar goed, ik probeer nog steeds in gesprek te raken met de auteurs van het artikel, of eigenlijk de boekenschrijver aannex oprichter van die NGO.



Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Re: Interview Anneleen (31j) onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Bericht door Redactie » do jun 07, 2018 16:38

Martinho schreef:
do jun 07, 2018 04:31
Maar goed, ik probeer nog steeds in gesprek te raken met de auteurs van het artikel, of eigenlijk de boekenschrijver aannex oprichter van die NGO.
We hebben Luc gevraagd om op het forum mee te discusseren over dit onderwerp. De toezegging is gedaan dat deze discussie iets zwaarder wordt gemodereerd opdat we alleen een heldere zakelijke discussie over de thema's van Luc hebben.

Het staat de bloggers over geheel vrij om wel of niet te reageren.



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Interview Anneleen (31j) onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Bericht door Martinho » do jun 07, 2018 18:33

Ik heb de dingen graag helder. Ik ben hier (weer) aangemeld als deelnemer en ik zie daarbij geen specifieke toezeggingen om de discussie te beperken tot MIJN thema´s. Als Luc om wat voor reden dan ook niet wenst te reageren op kritische opmerkingen is het mij best, zoalang die opmerkingen tenminste gewoon blijven staan. Onder de voorwaarde natuurlijk dat die niet onwelgevoegelijk zijn of tegen de wet, of gebruiksvoorwaarden, dat soort dingen.

Misschien zie ik spoken, maar het viel mij al eerder opp dat een twee bloggers zijn die beide verbonden lijken met een NGO die naar mijn mening aanvechtbare ideeen heeft. Als diezelfde lieden zich dan ook nog moderator noemen, en raar gaan steigeren op onderbouwde kritiek krijg ik een vreemde smaak in de mond.



Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Re: Interview Anneleen (31j) onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Bericht door Redactie » vr jun 08, 2018 03:03

Martinho schreef:
do jun 07, 2018 18:33
Ik heb de dingen graag helder. Ik ben hier (weer) aangemeld als deelnemer en ik zie daarbij geen specifieke toezeggingen om de discussie te beperken tot MIJN thema´s. Als Luc om wat voor reden dan ook niet wenst te reageren op kritische opmerkingen is het mij best, zoalang die opmerkingen tenminste gewoon blijven staan. Onder de voorwaarde natuurlijk dat die niet onwelgevoegelijk zijn of tegen de wet, of gebruiksvoorwaarden, dat soort dingen.
Ik begrijp je niet helemaal. Ik heb Luc en Anneleen toegezegd dat ik de discussies over Wervel of van de blogartikelen van Luc strak modereer en scheldpartijen niet zal accepteren. Het is altijd een dunne lijn waarop je moet acteren als moderator. dat is de reden dat er eigenlijk niet of nauwelijks wordt gemodereerd op het forum. Ik geloof niet dat ik ooit relevante stukjes van iemand verwijderd heb. Zelfs de stukjes van René die een beetje uit de boog vloog in het verleden staan nog gewoon op het forum.
Martinho schreef:
do jun 07, 2018 18:33
Misschien zie ik spoken, maar het viel mij al eerder opp dat een twee bloggers zijn die beide verbonden lijken met een NGO die naar mijn mening aanvechtbare ideeen heeft. Als diezelfde lieden zich dan ook nog moderator noemen, en raar gaan steigeren op onderbouwde kritiek krijg ik een vreemde smaak in de mond.
Er zijn in totaal vier mensen die kunnen modereren en het hele forum kunnen overnemen voor het geval ik onder een bus kom. In alle tijd dat ik het forum beheer ben ik de enige van die vier die daadwerkelijk ook modereert, maar zover ik weet betreft het alleen wat berichtjes van René verplaatst, een onderwerp waar persoonlijk informatie over mij werd gedeeld gedelete en wat irrelevante posts verwijderd, bijvoorbeeld de berichtjes van ons beider onder het onderwerp "Tijdslijn Verkiezingen". Noch Luc, noch WillemJan hebben moderatie-rechten.

Mocht je meer vragen hebben over het forum en "het beleid" open even een nieuw onderwerp. In alle openheid kan ik je daar dan eventuele open vragen beantwoorden.

Vooralsnog hoop ik dat Anneleen of Luc bereid zijn om aan de discussie deel te nemen. Ik zelf vind het een reuze spannend onderwerp waar veel aspecten aan zitten.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Interview Anneleen (31j) onderzoekt agro-ecologie in Brazilië voor de Wervel vzw

Bericht door René » vr jun 08, 2018 08:40

Nou lig ik graag overhoop met, en zoek ik regelmatig expres ruzie met prikkers hier... omdat ze allemaal ongelijk hebben en ik de waarheid in pacht heb...

Rond dit uur kom ik vaak weer terecht op dit foru, en klik ik op elke post waar ik niet het laatse woord heb.

En ik kwam uit bij een miepje in een artikel van jan jaap, en zij vecht voor eerlijke en duurzame landbouw in Belgie.... hier gingen de eerste alarmbellen af... geen eerlijke Max Havelaar shit uit welk derde wereld gat dan ook..... Nee... Belgie...

Met 31 jaar is deze eeuwigdurende student op kosten van de belastingbetaler, aan een nieuwe studie begeonnen... o ja... niet alleen in belgie maar ook in brazilie waar ze drie maanden - meer heb je niet nodig om je te verdiepen in de verschillen tussen de landbouw in belgie en brazilie.... welke verunning dan ook om wat dan ook te doen in Brazilie.... SEMACE/SEFAZ/bankrekening openen... tuurlijk jij wel in drie maandjes - vrijwillersgroepjes... en geloof het of niet... ZIJ kan ALLES volgen via het internet...

En iedereen die niet begrijpt wat zij hier zegt; "Ik zit mee in een groep vrijwilligers dat aan sensibilisering doet rond de Cerrado hier in België."... Ouders die hun zoontjes Jan Willem, Jan Jaap Eugene noemen, of hun dochters Dior, Hope, Sun of Anneleen noemen, zouden strafrechtelijk vervolgt moeten worden. De door WJ geplaatste bagger van Annelaan is hier bewijs voor.

Alhoewel... is dat de waarheid...?

--- ff tussendoor; een zinnetje EO bagger van anemiepje; Het was mijn eerste keer in Brazilië en ik heb een onvergetelijke ervaring gehad. Zo’n warme , gastvrije cultuur, waar wij nog veel van kunnen leren. Er is ruimte voor spiritualiteit, voor emoties en de belangrijke onzichtbare dingen des levens. Ook de energie van alle mensen die ik ontmoette om te vechten voor wat ze belangrijk vinden was inspirerend… Ondanks de politiek die momenteel alles tegenwerkt. Ik wens Brazilië het allerbeste voor de toekomst en ik ga heel graag nog eens terug als ik de kans krijg…----- TEILTJE... gelukkig zit ze weer in belgie om voor de eerlijk weetikveelwat BS op kosten van de belastingbetaler... in de kroeg...

Sorry...
Alhoewel... is dat de waarheid...?

Feiten;
- Willem Jan plaats een EO bericht
- Daarna plaatst Willem Jan vandenplas hetzelfde bericht
- Martinho, die ik graag net als elke ander prikker afzeik omdat ze geen weet van feiten hebben (ik hem de wijsheid in pacht), vraagt aan de twee WJ om uitleg... en krijgt keer op keer een kopieer/plak als antwoord... sorry... als reactie, want met een antwoord heeft het niets te maken.
- Pro spreekt JW 1 en/of 2 op aan... of misschien ook niet... JW1 en 2 spammen het prikbord met onbegrijpelijke knip/plak antwoorden wat uiteindelijk eindigt in antisemitisme van JW 1/2 waar hij Martinho een jood noemt.. op zichzelf geen belediging, alhoewel je tegenwoordig in NL als joodse ondernemer wekelijks je ruiten ingegooit krijg... zelfs als je niet joods bent maar slechts een kafir bent.... maar JW1/2 hem een jood noemt omdat Martinho, volgens JW1/2,... geen idee waarom JW1/2in een discussie over landbouw en feiten, iemand die het niet met hem eens is, in dit geval Marinho... een jood noemt...
- Kan voor de eerste keer geen enkele kink in de bersichten van martinho vinden --- JW1+2 spammen onzin berichten van het nivo Bhagwan

Als ik in NL zou wonen en Martinho zou zijn, zou ik een aanklacht wegens rascisme en discriminatie tegen JW indienen

Op z´n minst zou de moderater deze antisemitist van al zijn forums moeten blokkeren.

Shaloom Martinho!

René Shelomo Savonije



Gesloten