Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
dutchman
Artikels: 0

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door dutchman » vr apr 24, 2015 17:26

Felix, waarom moet jij jouw GEBREK aan empathie weer etaleren?



Felix
Artikels: 0

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door Felix » vr apr 24, 2015 20:18

Kijk Dutchman, als jij werkelijk wat te bieden had op dit gebied had je je zogenaamde hoofdverantwoordelijke bij Buza juist uit empathie allang uit jezelf aangesproken zonder dat iemand je er uitdrukkelijk om hoefde te vragen. Of wilde je eerst wachten of men misschien de benzine voor je zou willen betalen?



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » vr apr 24, 2015 23:06

reactie van reisigher
Wat jij vind interesseert mij geen snars, Ellen heeft 20 jaar geen contact gehad met haar familie, pas toen zij in de krant las dat haar broer was overleden is zij op Golddiggers pad gegaan. Zij wilde van mij het adres van haar moeder hebben. En geloof mij mij ik heb alleen de nette passages hier geplaatst, wellicht volgen ook nog wel wat meer minder nette passages...


de heer reisigher is knap in het verdraaien van de zaken en denkt alles te weten
ten 2e onbeschoft om privemail hier te publiceren

de enige golddigger is hij zelf!!!!!!, hij zou wel even voor een flink bedrag dingen regelen nu hij dit niet krijgt loopt hij de zaken aardig te verdraaien en mij zwart te maken
En dan te bedenken dat je zo iemand je vertrouwen hebt gegeven wat nu heeel erg wordt misbruikt

Hoe durft hij mij zo te betitelen terwijl hij er zelf goed aan wilde verdienen!!!!

Deze man kan zich niet voorstellen kennelijk dat het mij in de 1e plaats gaat om mijn broer te begraven
Hij kan zich kennelijk ook niet voorstellen dat (alleenstaande) mensen in nederland niet zomaar zulke bedragen ter beschikking hebben terwijl ik hem dat heeeeeel duidelijk heb gemaakt

Ik wordt een beetje moe van deze man die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en mijn situatie denkt te kennen

Ik kom idd al 20 jaar niet bij mijn moeder (niet dat hem dat wat aangaat) dat wil niet zeggen dat ik mijn broer ook 20 jaar niet gezien of gesproken heb, weer de bekende duim
En ik heb het ook niet toevallig opgepikt uit de krant zoals hij beweert

Het beste zou zijn als hij zich hier verder buiten houdt aangezien hij helemaal niets toevoegt aan de discussie en ook niet aan de realiteit

Laat hij zich lekker met zijn eigen familie bemoeien daar mankeert ook het nodige aan of aan hem



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » vr apr 24, 2015 23:11

en dan nog dit:
zoals jullie zien is dit een zelf gemaakt spreadsheetje van reisigher
ik heb thuis kopie van de officiele nota
daar staat naam en adres van begrafenis ondernemer op



dutchman
Artikels: 0

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door dutchman » za apr 25, 2015 00:12

Felix,
Als mensen niet op het aanbod ingaan dan is het verder prima zo wat mij betreft.
Mijn aanbod staat evengoed!
En ik zal je nog wat verklappen.
Ik hoef helemaal NIETS.

Wollie22,
Wellicht ten overvloede;
Via de beheerder kan je mij bereiken.
Ik zit op korte afstand van het consulaat in Rio de Janeiro en ik hoef er NIETS voor te hebben.
Mijn motivatie is gewoon mensenlijkheid.
Ik vind het oprecht heel erg wat er allemaal gebeurd en zit er hard aan te denken om de hele online community vaarwel te zeggen.
Jeroen (Dutchman)



muddyron
Artikels: 0
Berichten: 37
Lid geworden op: zo okt 19, 2014 12:21

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door muddyron » za apr 25, 2015 03:18

als ik die klap maar te boven kom.



Felix
Artikels: 0

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door Felix » za apr 25, 2015 12:23

Wollie, ik geloof niet dat je op dit adres verder iets voor je broer kunt oplossen.

Op de officiële nota van de begrafenisondernemer staan geen kosten voor het vrijgeven van het lichaam, de koelcel kost geld en dat bedrag wordt iedere dag hoger. Misschien komen daar nog andere kosten bij.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7402
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door Progresso » zo apr 26, 2015 22:01

Bert schreef:
Progresso schreef: Ik ben benieuwd of er mede-posters zijn die meegaan in deze redenering?
Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat dit onder internationaal recht valt en/of afgehandeld zou moeten worden door justitie in Nld.

-gepleegd in een haven (binnenwater?);
-verdachte(n)/dader(s) zijn geen opvarenden;
-pleziervaartuig
Bert heeft idd gelijk. Internationaal zeerecht gaat hier niet op. Overigens niet precies om de redenen die Felix, Cees of Bert hier opnoemen, maar om het feit dat het hier gaat om piraterij binnen de territoriale grenzen van Brazilie. De jurisdisctie gaat dan automatisch over naar Brazilie. Het was wat anders geweest als er een misdrijf was gepleegd op de boot onder Nederlandse vlag, door opvarenden (zoals Bert terecht stelt). Het was de poging waard om het even goed uit te zoeken voor Ellen, maar helaas de vlieger gaat niet op. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Voor de liefhebbers: Internationaal zeerecht artikel 101, 105 en 106.



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » zo jun 07, 2015 00:43

beste mensen,
Voor iedereen die heeft meegelezen/meegeleefd
Het is eindelijk bijna zover, ik verwacht binnen 2 weken naar sao luis te gaan (met een professioneel team en hopelijk mijn dochter) om mijn broer te cremeren , hard er voor gevochten en mijn best gedaan,veel slapeloze nachten, maar het gaat lukken hij komt thuis!!!!!!!



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door René » zo jun 07, 2015 05:12

Sterkte!
René



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » ma jul 27, 2015 22:07

beste mensen hier eenleuk bericht voor mij van reisigher kopie van email


Op 6 jul. 2015 om 23:31 heeft Cees het volgende geschreven:

Jij bent gewoon een belasting profiteur die weigert te werken........... kom naar Brazilië wij ontvangen jou van harte........... vraag het jouw broer...

fijne betrouwbare gastvrije vent



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7402
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door Progresso » di jul 28, 2015 17:05

wollie22 schreef:beste mensen,
Voor iedereen die heeft meegelezen/meegeleefd
Het is eindelijk bijna zover, ik verwacht binnen 2 weken naar sao luis te gaan (met een professioneel team en hopelijk mijn dochter) om mijn broer te cremeren , hard er voor gevochten en mijn best gedaan,veel slapeloze nachten, maar het gaat lukken hij komt thuis!!!!!!!
In plaats van dat gezeik over die Cees ben ik veel nieuwsgieriger hoe dit is afgelopen. Heb je je broer inderdaad kunnen cremeren? Komt dit nog op de televisie? Wat is er met die boot gebeurd? Hoe gaat het met zijn reisgenoot? Heb je nog wat aan Buitenlandse Zaken gehad?

Ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal en ik denk velen met mij.



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » di jul 28, 2015 17:23

het is nog niet afgelopen,
met zijn reisgenoot riet gaat het nog niet goed uiteraard, riet is nog vreselijk in shock heeft moeite de draad weer op te pakken logisch helaas
ben bezig met boot en verzekering
ben ook bezig met reisverzekering die had hij dus wel naar nu blijkt
de heer cees wil de eigendomspapieren niet afgegeven maar ook dat is nog niet klaar wat mij betreft
mijn broer is nog niet gecremeerd maar gaat wel gebeuren
het is 1 groot gevecht tegen alle denkbare instanties en personen maar het komt goed
verder kan ik nog niet veel zeggen



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7402
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door Progresso » di jul 28, 2015 18:02

wollie22 schreef:ben ook bezig met reisverzekering die had hij dus wel naar nu blijkt
Dat verandert een hele boel. Dan komt er een hoop verantwoordelijkheid te liggen bij BuZa en de reisverzekeraar. De plundering en roof en ontvreemding van eigendomspapieren zullen dan ook direct moeten worden opgepakt. Ook de onverhulde doodsbedreiging in het mailtje is er eentje die hier serieuss kan worden opgepakt.

Wat ik wel weer raar vind is datr pas na een hele tijd de reisverzekeraar boven water komt. Er is over het geval van jouw broer uitgebreid geschreven in het nieuws. Als er zo iets gebeurt zou ik denken als verzekeraar of tussenpersoon, he dat zou wel eens een klant van mij kunnen zijn. Zo veel Nederlanders worden er per jaar ook niet in het buitenland vermoord.

Maar misschien denk ik te simpel.



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » wo jul 29, 2015 01:09

ja je denkt te simpel
ik ben pas sinds kort achter de reisverzekering en zoals je weet deze ontvangen liever dat dat ze uitbetalen
hier nog een leuke mail die ik vandaag van de heer Cees mocht ontvangen

Ik ben zo vrij geweest om jouw activiteiten mbt Brazilië te melden bij
http://www.socialerecherche.nl/fraude-melden/ jouw gemeente en het UWV.
van de vriendelijke heer cees
wat een asociale klootzakis dat

gelukkig heb ik hem gisteren een opdracht van de verzekering kunnen onthouden mbt de boot dikke pech voor de stakker had ie eindelijk legal wat kunnen verdienen



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » wo jul 29, 2015 01:37

ja leuke opmerking he
we zullen je net zo ontvangen als je broer, zo aso en zielig



dennisdeol
Artikels: 0
Berichten: 6
Lid geworden op: di aug 25, 2015 14:25

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door dennisdeol » di aug 25, 2015 14:33

Wat een vreselijke omstandigheden hier in de telegraaf was het volgende te lezen vandaag
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2441 ... ert__.html


Ik ken de achtergronden niet maar iemand mag toch wel een laatste rustplaats hebben ?



wollie22
Artikels: 0
Berichten: 24
Lid geworden op: wo mar 25, 2015 17:43

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door wollie22 » ma aug 31, 2015 00:36

Voor iedereen die nog mee leest en speciaal voor de oplichter Cees.
Ik ben afgelopen week in brazilie geweest kijk naar RTL boulevard aflevering 170

Ook de heer ton van rooij is een vreselijke oplichter heb daar eerst twee uur zitten wachten ondanks afgesproken tijd en misbaksel wilde me de sleutel niet geven van de boot van MIJN eigen vermoorde broer moest echt bijna braz politie bellen

De heer Cees heeft alle papieren die met de boot te maken hebben echt er uit gejat laptops verkocht enz maar die woont tegenwoordig in Spanje werd hem daar te heet onder de voeten zo jammer dat hij er niet was
Hoop dat hij meeleest due had ik ook graag aangepakt



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7402
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door Progresso » ma aug 31, 2015 01:09

Met Peter Rrrrr. de Vries en John van den Heuvel

RTL Boulevard aflevering 170

Kijken vanaf minuut 19.40



dennisdeol
Artikels: 0
Berichten: 6
Lid geworden op: di aug 25, 2015 14:25

Re: Zoveelste moord: NL Zeiler vermoord in São Luís

Bericht door dennisdeol » do sep 03, 2015 09:01

Laatste nieuws vanmorgen in de telegraaf http://www.telegraaf.nl/binnenland/2444 ... uis__.html



Plaats reactie