Coolcat

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7488
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Coolcat

Bericht door Progresso » do mei 01, 2014 17:25

Felix,

Ik begrijp inderdaad heel weinig van de Brazilianen, maar ik schaar me in goed gezelschap van de Brazilianen zelf. Volgens mij begrijpen die zelf ook niet veel van zichzelf.

Waar ik alleen een beetje moe van wordt is dat er altijd mensen zijn die gelijk in de slachtoffer rol kruipen, willekeurig de discriminatie- of beledigingskaart trekken en dan maar menen dat de ander zijn bek moet houden, desnoods onder het genot van dreigementen in de trant van cordon sanitaire, bekladden van reclame- en kunstuitingen, in elkaar slaan of maar gewoon vermoorden.

Grow up, man.

Ps. Trouwens als je wit kun je nu op Brazilieforum je in deze discussie mengen en zeggen dat al die mensen die reageren op het stukje van Ziriguidim ubermenschen zijn. Toch.....

http://brazilieforum.nl/viewtopic.php?f=36&t=6728



Felix
Artikels: 0

Re: Coolcat

Bericht door Felix » do mei 01, 2014 17:44

[quote]Waar ik alleen een beetje moe van wordt is dat er altijd mensen zijn die gelijk in de slachtoffer rol kruipen, willekeurig de discriminatie- of beledigingskaart trekken en dan maar menen dat de ander zijn bek moet houden, desnoods onder het genot van dreigementen in de trant van cordon sanitaire, bekladden van reclame- en kunstuitingen, in elkaar slaan of maar gewoon vermoorden.[/quote]

Ik snap echt niet wat je met bovenstaande bedoelt.



Plaats reactie