pousada gezocht

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
tencie
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: di nov 02, 2010 18:18

pousada gezocht

Bericht door tencie » zo jan 19, 2014 15:15

ik zoek een pousada om te kopen in cumbuco wie o wie



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: pousada gezocht

Bericht door Wade » zo jan 19, 2014 22:19

Als je op Google bv. 'Fortaleza imoveis', 'Cearea imoveis' of 'Ceara real estate' intikt krijg je al heel wat sites met mogelijkheden... beetje zoeken.



jacques
Artikels: 0
Berichten: 29
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 14:55

Re: pousada gezocht

Bericht door jacques » di jan 21, 2014 17:02

Stuur een mail naar info@cumbuco.nl misschien hebben die iets. Volgens mij staat porto azul te koop maar dat weet ik niet zeker. Succes



acrowley
Artikels: 0
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 21, 2014 17:31

Re: pousada gezocht

Bericht door acrowley » di jan 21, 2014 17:39

Er zijn nu 2 pousadas die ik weet te koop in Cumbuco, voor meer info ga naar: http://www.cumbuco.nl/OnroerendGoed.htm mvg Robert



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: pousada gezocht

Bericht door Wade » wo jan 22, 2014 13:31

mtilburg schreef:Je moet dus een behoorlijke indicatie hebben WAAROM zoiets te koop staat. Je moet proberen te achterhalen wat de gemiddelde winstverwachting zou kunnen zijn, en je moet uiteraard achterhalen of de papieren wel in orde zijn. Het zal niet de eerste zijn die zonder vergunning draait, om maar een voorbeeld te geven.

Gewoonlijk verkoopt men de kip met gouden eieren niet.
En je moet het zelf ook in je hebben om zoiets succesvol te kunnen uitbaten.
Boa Vida bv. was wel de kip met de gouden eieren, maar nog steeds geen mens die snapt hoe die nieuwe eigenaar het op zo'n korte tijd zodanig heeft kunnen verneuken.



Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Re: pousada gezocht

Bericht door Bert » wo jan 22, 2014 18:17

Wade schreef: Boa Vida bv. was wel de kip met de gouden eieren, maar nog steeds geen mens die snapt hoe die nieuwe eigenaar het op zo'n korte tijd zodanig heeft kunnen verneuken.
Boa vida de kip met gouden eieren? Hoezo dat ..heb jij in de boeken gekeken? Van wat ik mij kan herinneren knoeide
het personeel daar met de rekeningen. (te weinig op de rekening, en dan klant alsnog juiste bedrag laten betalen, verschil in zak personeel, eigenaar gedupeerd)



Plaats reactie