Carnaval zit er weer op !!!!!!

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janvanel
Artikels: 0
Berichten: 276
Lid geworden op: do nov 15, 2007 15:07
Locatie: Fortaleza (CE)

Carnaval zit er weer op !!!!!!

Bericht door Janvanel » za feb 09, 2008 15:07

Carnaval zit er weer op. Ik heb die dagen doorgebracht in Icarai waar mijn vrouw een apartament vlak bij het strand en de diverse baracas heeft. Zaterdag eerst weer eens verschrikkelijk mijn knar verbrand zonder dat ik echt in de zon heb gezeten waardoor de zondag een beetje aan mij voorbij is gegaan maar dat heb ik maandag en dinsdag dubbel en dwars ingehaald, kilo´s meel weggesmeten en diverse spuitbussen leeg gespoten. Waarom ze dat doen weet ik niet maar het is de grootste sport om iedereen zo wit mogelijk te krijgen en uiteraard gingen er liters bier, rum en wodka door. Woensdag kwam de einduitslag via het nieuws, in groot Fortaleza (dat is Fortaleza, Caucaia, Maranquape en Maracanou) alleen 71 doden als gevolg van verkeersongelukken aanslagen en rekeningen die nog ff vereffend moesten worden. In heel Ceara meer dan 100 doden en dat is dan nog los van alle gewonden. Eigenlijk jammer dat het niet zonder kan.



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » za feb 09, 2008 17:32

Dus het is allemaal toch nog goed gekomen :-)



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » zo feb 10, 2008 12:32

Morgen gaan er een aantal prikkers terug naar Schiphol, dus ik ben benieuwd naar hun verhalen! :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Plaats reactie