SPONZZZO DE HYPOCRIET

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » vr jan 18, 2008 23:44

Door:
Sponzzzo

Datum:
15-09-2007 19:40:18
Rap,
Jullie gieten hersenloze NL-bouwvakkers vol, zonder enig idee van prijs.
Maarten niet.
Jullie hebben altijd dat (kleine meisje/jongetje) seks-bemiddeling gedoe op je verborgen menu.

Daar zit (God-Zij-Dank) het verschil denk ik.


Dit heeft jim nog even naar boven gehaald op het Brazilie Reisforum, wat door de heren van Gils gewoon is laten staan.
Kan je ook gelijk zien wat een ziek brein deze aan Alzheimerlijdende dronken supermongool is.

Lees alle postingen maar eens door.
http://brazilie.reisforum.nl/topic/9526 ... genis.html



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » za jan 19, 2008 01:38

Ik had die eventjes omhoog gehaald omdat rap geband is, ik geband ben, etc.. Spons heeft netjes iedereen weggepest naar dit forum toe.

Wat ik nog steeds niet begrijp is waarom de van Gils broeders hem ondanks z'n scheldpartijen, insinuaties, zware beschuldigingen en beledigingen nog steeds laten begaan. Hij moet toch tot z'n schouders in hun (ahum) zitten.

Hij kijkt beledigt eventjes Nederlandse bouwvakkers en beweert dat rap z'n getapt bier duurder is dan Maarten, een Nederlander in Petropolis.
Ik weet bijna zeker dat rap goedkoper is. Spons kletst uit z'n nek.

De beschuldiging dat rap een pooier is is een zeer zware. Maar hij heeft die beschuldiging al vaker geuit en mag vrolijk doorgaan. Schijnbaar denken de van Gils broers net zoals Spons.

Tja, dan zijn er mensen die Spons met humor bestrijden, zoals ik. Nooit scheldt en gewoon een beetje lol maakt en dan bannen de van Gils broers hem.

Laat maar eens weten op z'n Hyves wat je van Spons vindt:
http://sponzzzo.hyves.nl/



01_Antonio
Artikels: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:19
Locatie: 040

Bericht door 01_Antonio » za jan 19, 2008 01:50

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » za jan 19, 2008 02:14

Ik vind het geen goed idee om ook op dit forum over die ruzie te blijven doorgaan. Niet dat Rap niet het recht heeft zich erg beledigd te voelen, maar wat heb je er verder aan? Het benadeelt dit prikbord alleen maar .



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » za jan 19, 2008 02:20

Heb je gelijk in Flecha.

Ik stop er mee.

Ik zal eens een leuk stukje schrijven over een klein plaatsje wat ik laatst heb bezocht 120 van Fortaleza en bijna geen bekendheid heeft.

Het gaat over genezingen en heiligen, wie het raadt verdient tien punten, ik moet de naam weer nakijken, ben het vergeten.

De posting komt zo.



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » za jan 19, 2008 03:17

Ik ben het met Felcha eens.

Alles is nu gezegd wat gezegd moest worden, verder is het nutteloze energie. Rap je blijft je opwinden, ik snap je gevoelens heel goed maar zet er een streep onder. Laten we allemaal lekker een neut nemen en er mee stoppen want het doet het prikbord geen goed op deze manier.



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » za jan 19, 2008 04:59

Ik ben het dit keer ook met je eens,Flecha!
Al vond ik je wel een storende zender!



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » za jan 19, 2008 05:20

Flecha schreef:Ik vind het geen goed idee om ook op dit forum over die ruzie te blijven doorgaan. Niet dat Rap niet het recht heeft zich erg beledigd te voelen, maar wat heb je er verder aan? Het benadeelt dit prikbord alleen maar .
Flecha, vind het toch wel vreemd dat je het voor dat stinkdier opneemt, die aan alzheimer en drankverslaving verterende stinkmongool.
Jij weet beter dan die ouwe gebouwen beklimmer, wat hier in Fortaleza speelt.

En als je dan weer die opmerking van dit stuk nageboorte leest......over dat je bij mij kleine kinderen kan bestellen via de menukaart en je gaat zo,n stuk verdriet verdedigen over het woord cadaver, wat hij toch echt wel discriminerend bedoelde....nee dat valt me van je tegen....ook bij jou dus....hoe waait de wind vandaag!!!!!!



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » za jan 19, 2008 05:31

En daarbij moet iedereen die van Fortaleza houdt maar weten hoe hij over ons denkt.
Wij in Fortaleza, zijn hoerenlopers,kinderverkrachters, bouwvakkers en boeren .
Zelf kon hij vroeger niet anders dan bij de hoeren terecht, heeft hij zelf geschreven, want een vriendin zat er niet in, hij was namelijk de catsimodo van de klas.

Maar in Brazilie kijken ze niet zo nauw, vandaar zijn emigratie!!

Maar nu zit hij onder de plak,kan geen kant uit, zit 24 uur achter de computer in plaats van die grote gebreide broek en over een paar dagen weer achter zijn indiaantje op het booreiland met zijn sexboekjes en eelt op zijn klauwen.

Maar mijn dag kan niet meer stuk, hij heeft alweer genoeg gepost op het seniele forum van de heren van Gils!!!

Hij begint echt van streek te raken en dat is zeer moeilijk met iemand die een betonplaat voor zijn lelijke harses heeft.

En voor diegene die zich hieraan ergeren, er is maar een posting hier en dat is bij andere borden wel anders ,daar wordt in iedere posting wel ruzie gemaakt, dus wil je hier geen getuige van zijn lees dan niet ....
SPONZZZO IS EEN HYPOCRIET uitsluitend voor de liefhebbers. :D



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » za jan 19, 2008 05:55

Neem maar van mij aan dat Flecha op
elk Forum zal proberen om de discussie
op te voeren naar een hoogtepunt!
Dat kun je vanavond ook weer lezen
op het Brazilie Forum.
Hij waait met alle winden mee,
hij noemt het slim!



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » za jan 19, 2008 12:35

Flecha, vind het toch wel vreemd dat je het voor dat stinkdier opneemt, die aan alzheimer en drankverslaving verterende stinkmongool.
Rap, ik heb het over dit onderwerp nergens voor Sponzzzo opgenomen. Maar het wordt onderhand wel strontvervelend en nu wil je er hier op dit forum ook alweer over blijven doorzeiken. Dat verpest de sfeer behoorlijk terwijl het bovendien steeds maar weer juist de aandacht vestigt op uitingen van Sponzzz waar je zelf zo ontzettend kwaad over bent. En er dan toch ook weer op dat andere forum - waar je niet meer zou posten - doorgaan. Waardeloos! Het is toch allang duidelijk geworden dat niemand in die laster gelooft dus wat wil ju nu nog meer!



ronny
Artikels: 0
Berichten: 145
Lid geworden op: di jul 03, 2007 12:35

Bericht door ronny » za jan 19, 2008 13:47

Vind ik ook Flecha,vind het ook niet netjes om achter iemand zijn rug om allerlei uitingen over die persoon te plaatsen op een forum wat betreffend persoon(waarschijnlijk) niet bezoekt.Heb verder niks met of tegen beide personen omdat ik beiden niet ken.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » za jan 19, 2008 14:38

Ok jongens, we zijn het allemaal eens dat spons een hypocriet is, dat hebben we nu wel duidelijk gemaakt.
Laten we nu gezellig verder gaan prikken over zaken die wel leuk en belangrijk zijn!

Dit topic zal ik vanavond sluiten, als daar problemen mee zijn laat het mij maar weten.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » za jan 19, 2008 15:55

Je hebt gelijk Salseros!
Nu je toch daar zit,kun jij Andre een beetje de Nederlandse spelling bijbrengen?
Hij post als Comite-voorzitter regelmatig,maar er is echter geen
touw aan vast te knopen,he!
Veel succes,He!



Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » za jan 19, 2008 18:01

Ho ho Abel. Vice voorzitter. Je doet anderen tekort.

Gr. Marcel



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » za jan 19, 2008 20:50

ik blijf hem van antwoord dienen rap en hij geraakt inderdaad van streek dat kan je goed uit zij postings halen :D



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » za jan 19, 2008 21:28

posting op fortaleza reisforum van vandaag 19u37 door ene pierre"satehut en willem rap bestaan deze nog" vind ik verdacht wie zou daar achter kunnen zitten?duidelijk bedoeld om de boel weer is in de fik te steken!



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » za jan 19, 2008 21:33

duidelijk bedoeld om de boel weer is in de fik te steken!
En ik begin me nu af te vragen of jij hem er niet hebt neergezet want het lijkt of je hier ook je best doet om het conflict niet uit te laten doven.



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » za jan 19, 2008 21:33

ronny,als jij denkt dat spons het fortalezaforum niet bezoekt zit je er glad naast,elke letter die hier word neergezet zal hij lezen op zoek naar voer om op een ander prikbord uit te halen twijfel daar maar niet aan.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » za jan 19, 2008 21:37

Dat denk ik ook, maar ik geniet van het feitr dat hij aan het doordraven is, op het bord van Rudolf zit hij tegen zich zelf aan te zeiken.

En nog even over het vrouwtje van mij wat 40-50 jaar jonger zou zijn....nee lapzwans het is een VROUW van 33 jaar, lief, zacht en strak en dat is nou net het probleem met die ouwe lul der Sponzzzo die hem waarschijnlijk niet meer omhoog krijgt bij dat ouwe gebakkie van hem:)!!!


Life is beautiful

Gesloten