EK Loting

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
ronny
Artikels: 0
Berichten: 145
Lid geworden op: di jul 03, 2007 12:35

EK Loting

Bericht door ronny » zo dec 02, 2007 15:46

Kan best wel eens gezellig worden in Fortaleza als Oranje tegen onze grote vrienden uit Italie moet aantreden.Gezellig gebroederlijk met onze Italiaanse vrienden voor de TV in de kroeg,en daarna gezellig een biertje pakken op de (waarschijnlijk)voor hun gunstige afloop.
Ben echter bang dat het wel eens wat minder vriendelijk gaat worden als hierboven bescheven(helaas)
Denk dat ik volgend jaar juni maar niet naar Fortaleza ga,dat trek ik niet.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » zo dec 02, 2007 16:33

Dit Nederlands elftal, komt met zulke tegenstanders niet verder dan de eerste ronde.
Nederland
Italie
Roemenie
Frankrijk



Harmeister
Artikels: 0
Berichten: 110
Lid geworden op: di feb 27, 2007 00:41

Bericht door Harmeister » zo dec 02, 2007 17:03

Ik zat toendertijd met het wk in Fortaleza. Sterker nog, ik keek de wedstrijden gewoon op straat in de favella's met mijn toenmalige "vriendin". Dat was best wel apart en achteraf gezien levenslink.

Tegenwoordig ligt het niveau van landenteams best bij elkaar in de buurt. Ik kan me nog de wedstrijd Japan vs Brasil herinneren en vond dat Japan toch heel aardig kon ballen. Sterker nog, ze scoorden volgens mij nog als eerste ook.

Nederland heeft mijn inziens echt wel een kans maar niet met de mentaliteit die nu heerst. Maar goed, misschien dat de onmogelijke taak inspireert en kunnen we toch een paar mooie wedstrijden zien. Op papier toch echt wel leuke potten hoor.



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » zo dec 02, 2007 18:44

ik haat italianen



Plaats reactie