reisforum

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

reisforum

Bericht door maxx » ma nov 12, 2007 20:33

jawadde dadde het zit er lelijk tegen op het reisforum,het heeft lang geduurd maar nu is er een serieuze rel!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma nov 12, 2007 20:57

Tja, beetje belachelijk dat rap gebanned is. Er zijn andere gebruikers die hem hiertoe gedreven hebben en die mogen lekker door prikken, dit valt bij de meeste medeprikkers in het verkeerde keelgat.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » ma nov 12, 2007 22:46

rap is uiteindelijk in de val getrapt die ze(trieste figuren) doelbewust stap voor stap hebben uitgezet!



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » di nov 13, 2007 01:00

Schandalig dat een gluiperd als spons mag blijven prikken en dat ze mij geblockt hebben.
Die spons met nog een paar van die maten van hem hebben al een paar prikborden om zeep geholpen.
Mensen die nog nooit in Fortaleza geweest zijn, weten het beter dan diegene die hier regelmatig komen en dat zijn niet allemaal zogenaamde sextoeristen.

Maar hij denkt dat hij makkelijk achter zijn computer kan leunen...anoniem.
Maar de strijd wordt nu gelijk, iedereen weet mij te vinden, maar al die volgens hem, zogenaamde bouwvbakkers en hoerenlopers, weten hem nu ook te vinden.

Een grotere bloedzuiger heb ik in mijn leven nog nooit meegemaakt.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di nov 13, 2007 04:06

Rap,

Laat hem.

Mijn postings worden er ook gelijk weggehaald.

Jij bent niet verantwoodelijk voor al je klanten,

Stel je voor zeg dat je verantwoording moet nemen voor duizenden mensen per maand. Laat die loonslaaf zich suf gaar koken in z'n eigen vet omdat hij voor z'n vrouw een vergunning moest aanvragen om op de weg te schijten bij gebrek volume op z'n eigen WC (ik heb ooggetugen).

Ik ga eens ven informeren bij de locale krant of het waar is dat een Hollander klaagt over het feit dat de burgemeesteres van Lauro de Freitas haar huisje laat verbouwen op gemeenschapskosten in meneer's straatje.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di nov 13, 2007 04:45

Enneh Salseros, Sorteer s.v.p. de onderwerpen op datum



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » di nov 13, 2007 07:22

Dat niet alleen Jim, maar vandaag hebben ze zijn buurman gearresteerd omdat hij niet met zijn klauwen van kleine meisjes af kon blijven.

Pedófilo é preso em Lauro de Freitas
09/11/2007 - 10h22m


O industriário Antônio Carlos Pereira, 52, foi preso no final da tarde de ontem, 9, em Lauro de Freitas, sob acusação de crime de pedofilia. A polícia pegou Antônio em flagrante com duas meninas de menor, JCS, 11 anos, e RLP, 13 anos, na piscina de sua casa com garrafas de uísque abertas.



A mãe de uma das vítimas já tinha denunciado o industriário desde o início do ano, mas a polícia não tinha provas para prendê-lo. De acordo com a mãe, Antônio presenteava as meninas com aparelhos celulares e dinheiro

En die mongool, zit mij al 5 jaar te treiteren.
Als hij schrijft op dat prikbord van van gils dat ik op mijn menukaart kleine meisjes verkoop, dan wordt er niks geblocked!
Ik wens ze veel succes met die spons en die mico leão, ook zo.n stumper.
En die langslaper mag van mij heel snel inslapen!!!!



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » di nov 13, 2007 07:29

Daarbij ben ik ook dankbaar dat diegene die achter mij staan voorlopig ook daar niet posten.
Als die van Gils denkt dat hij met Die gluiperd van een Sponz succes gaat krijgen, ik denk het niet met een bloedzuiger kan je nooit succes hebben.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di nov 13, 2007 09:33

JimVe schreef:Enneh Salseros, Sorteer s.v.p. de onderwerpen op datum
Ik begrijp even niet wat je bedoelt, alle topics staan op datum, van nieuw naar oud. Of bedoel je iets anders?

@rap... ik heb zelfs een keer een mail gestuurd via het contactformulier van het reisforum over sponzzzo. Hij had mij ook laatst persoonlijk aangevallen terwijl hij mij helemaal niet kent, begon gelijk over mijn moeder enzo en dat vond ik toch wel erg ver gaan! In de mail vroeg ik of sponzzzo niet eens gebanned kon worden, als antwoord kreeg ik dat dat niet kon, daar het niet van 1 kant kwam... :?


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » di nov 13, 2007 14:55

Ik post de laatste tijd niet zo vaak meer op het reisforum als in het begin (daar heette ik trouwens 'Arnoldinho').
De sfeer is er al meer dan een jaar ofzo compleet weg door een paar rotte appels in de mand, de moderator heeft laten begaan en zo is de hele mand uiteindelijk rot geworden. Het is hun eigen schuld.

Laat dit dus het echte startschot zijn van dit forum, want ik verwacht dat er toch wel een paar mensen het daar ook zullen beu geworden zijn en ergens anders gaan posten. Salseros verdient het alvast na al dat harde werk en ik raad hem aan nooit dezelfde fouten te maken als Van Gils indien hier ooit hetzelfde zou voorvallen.
Hopelijk wordt hier de traditie bewaard van gezellig praatforum en kunnen we rustig aan verder groeien.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di nov 13, 2007 17:11

Nou zie ik het pas Salseros, de bovenste items staan er voor vast, daarna begint de sortering.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » di nov 13, 2007 18:17

Jim, zullen we dat andere bord maar links laten liggen en als alle forta gangers vanaf heden gewoon hier plaatsen, dan zijn we in ieder geval van een paar bloedzuigers af.
Lijkt mij een goed plan.



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » di nov 13, 2007 18:30

Het heeft weinig zin om op dat andere forum te posten als het toch wordt weggehaald.

In mijn laatste posting werd er mij gevraagd wat er waar was van minderjarige prostituees. Ik heb gewoon gepost dat ik dat nog nooit gezien heb, niet in jouw hut, maar nog nooit in heel Fortaleza. Het zal best wel voorkomen, maar de mensen die zich daar mee bezig houden zullen het toch niet openlijk doen? Mochten dit soort mensen een biertje drinken in jouw bar dan hebben ze toch geen bordje omhangen met wie ze zijn en wat ze doen?

Tevens kun je de eigenaar van een bar niet aansprakelijk houden voor zijn clientele. Wat ik zelf zie is dat jij je uiterste best doet alle gespuis buiten de deur te houden. Eigen bewaking, politie die konstant rondloopt etc.

Deze posting werd verwijderd, terwijl postings vol met insiuaties van Spons gewoon blijven staan. Ik begrijp heel goed dat je daar kwaad om wordt, want deze beschuldigingen beschadigen je zaak.



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » di nov 13, 2007 18:47

Ja dat ook, maar het ergste vind ik dat tegen deze manier van beschuldigen je geen gelijke strijd voert.

Het is nog altijd zo na dat geval met een pedofiel bijna 4 jaar teru dat de hele media hier in Fortaleza en daarbuiten nog maar een naam kennen,
de Satehut.
Je wilt je blad natuurlijk verkopen, dus wat doe je dan dan maak je een lekker smeuig verhaal voor de verkoopcijfers.

Trouwens jij weet ook als geen ander, die tent naast mij waar ze het over hebben daar zit bijna nooit iemand.
Laat staan dan die beschuldigingen die ze plaatsen in dat blad.

We sturen iedere dag wel dames weg die zeggen dat ze hun ID vergeten hebben.
En die wel gaan zitten zijn bij ons verplicht een consumptie te nuttigen, zoniet worden ze geweigerd.
Die waren namelijk gewend bij andere barracas dat ze konden gaan zitten om klanten te werven zonder iets te drinken.

Maar als de harde kern van het fortaleza forum nu gewoon hier gaat prikken kunnen we hier tenminste een plek maken waar je wel normaal met elkaar omkunt gaan.
Maar dan zal wel een vereiste zijn, dat de moderator de bekende personen weigert.



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » di nov 13, 2007 19:19

alsof er in Rio (of om het even welke Braziliaanse grootstad) géén pedo's rondlopen :D

Rio is er de wereldhoofdstad van, samen met Bangkok en Manila

in België is het zelfs exportproduct n°1 geworden :(



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » di nov 13, 2007 19:37

ok ik vind het nu wel genoeg over dit onderwerp,laat ons dit afsluiten en een nieuwe start nemen met de nieuwe mensen die erbij komen en over de mooie dingen die ceara en fortaleza te bieden hebben topics opzetten zoals we op dit forum al een tijdje bezig zijn met misschien een beperkte maar leuke groep waar niemand van ontspoord in scheldpartijen en topics over hoeren! Wat denken jullie ervan?



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di nov 13, 2007 19:46

Lijkt me een goed plan! Iedereen is welkom hier, verpesters worden direkt gebanned, zo simpel ligt dat! Ik zal het nooit zover laten komen...
Dit forum staat ook bij de links van het reisforum, dus hopelijk kunnen de vaste prikkers ons vinden, zo niet dan kunnen andere prikkers misschien een aantal mensen contacteren. Laten we er een gezellige club van maken! :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » di nov 13, 2007 20:19

Mee eens.

En Rap: laat je niet gek maken, maat! Een ieder van ons weet werkelijk hoe het zit. Tot de 26e!!!!!



Hugo
Artikels: 0
Berichten: 103
Lid geworden op: zo apr 01, 2007 14:27

Bericht door Hugo » di nov 13, 2007 20:51

Ik logde net in sinds gisterenavond en zag ineens 37 nieuwe postings (record?). Ik denk dat dit het keerpunt wordt waar we allemaal op hebben gewacht, ik hoop dat dit het nummer 1 forum gaat worden!
Er moet inderdaad een manier gevonden worden om de vaste prikkers van het reisforum hier over te halen, hopen dat het nu eindelijk gaat lukken...

En rap, je moet die gasten gewoon negeren ook al is het soms moeilijk, vooral als ze persoonlijk worden!



Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » di nov 13, 2007 21:04

Ik zal in ieder geval bij de sate hut iedereen over halen om voortaan, wat Fortaleza betreft, alleen op dit forum te komen.

Hebben die figuren, die de normaal de boel verzieken, ook niet meer zoveel zin in posten, want ze kunnen namelijk tegen niemands schenen meer aantrappen.



Plaats reactie