mogelijkheden voor photoshoot

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
gtencs
Artikels: 0
Berichten: 11
Lid geworden op: vr aug 24, 2007 00:04

mogelijkheden voor photoshoot

Bericht door gtencs » vr aug 24, 2007 00:35

heyhey allemaal,

ben een paar keer in forta geweest (in jan 04 en jan 05)
ik reis altijd alleen, met opzet omdat ik dan toch veel gemakkelijker contacten leg en aandacht heb voor alles wat reizen zo leuk maakt.

heb me door alle waarschuwingen altijd keurig low profile gehouden en nog nooit rottigheid meegemaakt.

wat ik eigenlijk zou willen is daar nog eens heengaan en dan een goede cameraset meenemen en een paar leuke glamourshoots doen.

modellen genoeg daar...en die te regelen lukt ook vast wel. de brazilianen die ik heb aangesproken over deze kwestie waren ook allemaal enthousiast en zagen "no problemas" heb ook best leuke plaatjes gemaakt, maar dan toch meer a l'improviste... en niet zoals ik het hier in nederland doe (gewoon een locatie en datum prikken, modellen inhuren en zorgen voor hulp met flitssets, reflectieschermen en visagie)

heeft iemand hier ervaring mee, of misschien suggesties voor buitenlocaties in de buurt van forta. zijn er dingen die daar bv buiten beslist niet mogen, waar in nederland niemand van op kijkt als het in een professionele setting gebeurt...

of is er misschien iemand die ook interesse heeft in zo'n project...plmk.

grtz,
gtencs@gmail.com



Plaats reactie