ook nog een ander brasil-forum!

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pablito
Artikels: 0
Berichten: 11
Lid geworden op: zo jul 08, 2007 18:24

ook nog een ander brasil-forum!

Bericht door pablito » vr aug 17, 2007 03:29

8) Beste brave brasil-friends, voor een aantal onder ons misschien interessant, en voor de ander totaal niet, maar op dit forum wordt niet gescholden, en staan soms best wel nuttige tips over ons geliefde brasil.
Er wordt niet eindeloos geplakt en geknipt, en ook niet in het ZUID-AFRIKAANS gepost, dus voor de meesten onder ons begrijpelijke taal.
Feesten, app. verhuur, goedkope tickets, allemaal zaken die regelmatig voorbij komen.
Dit forum is duitstalig, en bedoelt voor duitsland en zwitserland (ja ja lekker intelligent hoor ik jullie al denken)
Maar ik als "europeaan", heb er toch al eens tips vandaan gehaald.
Na ongeveer 1 jaartje op de verschillende forums te hebben rond-geneust, moet ik, en waarschijnlijk met mij velen anderen toch constateren, dat er soms toch wel enorm veel intelligente vragen gesteld worden.
Zoals: wat kost een taxi van het vliegveld naar hotel zus of zo?
Is het werkelijk zo gevaarlijk in brasil?
Moet ik mijn paspoort bij me hebben als ik uit ga?(hoeft dat in europa dan niet soms, vraag ik mij dan af, ik kom regelmatig in zwitserland, en daar wordt dus echt meer gecontroleerd als in brasil, en als je daar dus je paspoort niet kunt tonen, heb je echt een probleem!)
Moet ik als ik naar het toilet ga, mijn drankje meenemen, of een bekende op mijn drankje laten passen?(dat moest je 15 jaar geleden in een aantal uitgaans-gelegenheden in europa ook al niet doen, ik heb ook al eens mijn champagne-glas leeg gepl..rt omdat er een wit laagje op de bodem lag)
Ik merk al, we dwalen weer af, zoals gezegt, een korte blik werpen kan nooit kwaad.
http://www.brasilienfreunde.net



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » vr aug 17, 2007 13:05

Seht sehr gut aus! ;)

Ik had dit forum al eens een keer eerder gevonden, maar de link vergeten.
Een mooi forum met aardig wat leden!

Ik ben gelijk maar even lid geworden en onze site vermeldt in het "Andere Brasil-Foren" topic. Ik zie trouwens dat wij direkt al een nieuw lid hebben "duitser"... welkom/willkommen!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Duitser
Artikels: 0
Berichten: 164
Lid geworden op: vr aug 17, 2007 01:40
Locatie: in de buurt van Keulen

Bericht door Duitser » vr aug 17, 2007 20:16

na ja , ik heb ook vandaag deze vraagen gesteld ;

Warom niet ? Voor dat is een forum doch daar !

Naturlijk kunnen veele vraagen zich verhalen, na und ?



Hugo
Artikels: 0
Berichten: 103
Lid geworden op: zo apr 01, 2007 14:27

Bericht door Hugo » za aug 18, 2007 13:09

Er zijn altijd nieuwe mensen die vaak vragen stellen die al gesteld zijn, maar dat is vrij normaal hoor. Als alle vragen namelijk gesteld zijn op een forum, zou het erg rustig worden!



Plaats reactie