Verkiezingen EU

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Berichten: 7495
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Verkiezingen EU

Bericht door Progresso »

Over verkiezingen gesproken. Ik kreeg gisteren het eerste deel van de stembescheiden binnen voor de verkiezingen van het Europese parlement. Dat is wel goed geregeld moet ik zeggen. Ik had mij voor de vorige verkiezingen geregistreerd en een van mijn kinderen in Nederland een volmacht gegeven.

Volgens de meegeleverde informatie kan ik straks het stembiljet zelf uitprinten en daarna het stembiljet opsturen naar de ambassade in Brasilia.

Dit keer ga ik zelf stemmen, simpelweg omdat er genoeg zaken zijn die de relaties tussen de EU en Brazilie beinvloeden. Ik heb werkelijk nog geen partijprogramma gezien.

In ieder geval ga ik mijn stem wel volgen. Even wat filmpjes maken dat de bescheiden allemaal correct in de juiste enveloppen zitten, bij de Correios de track en trace erbij kopen en uiteindelijk kijken of het stembureau Brasilia de zeer specifieke kandidaat meetelt.

Zoveel stemmen uit het buitenland zijn er nu ook weer niet. Zou wel heel toevallig zijn als een Nederlander uit Brazilië ook precies de nummer 30 van een splinter partij heeft gekozen, toch.
Gebruikersavatar
quasimodo
Berichten: 5120
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Verkiezingen EU

Bericht door quasimodo »

Plaats reactie