Mijn Brazilië Zo voorkom je stress en gedoe op je vakantie: alles wat je moet weten over reis- en annuleringsverzekering

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mijn Brazilië
Artikels: 114
Berichten: 196
Lid geworden op: zo okt 28, 2018 11:05
Locatie: Nederland
Contacteer:

Mijn Brazilië Zo voorkom je stress en gedoe op je vakantie: alles wat je moet weten over reis- en annuleringsverzekering

Bericht door Mijn Brazilië » wo jul 26, 2023 21:41

Hoe kies je de beste reis- en annuleringsverzekering voor je vakantie? Als je op vakantie gaat, wil je natuurlijk zorgeloos genieten van je bestemming. Maar wat als er iets misgaat? Een ongeluk, een ziekte, een diefstal, of een plotselinge annulering? Dan kun je maar beter goed verzekerd zijn. Maar hoe kies je de beste reis- …
Read More Read More


Source: https://www.mijnbrazilie.nl/zo-voorkom- ... zekeringen



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4147
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Mijn Brazilië Zo voorkom je stress en gedoe op je vakantie: alles wat je moet weten over reis- en annuleringsverzeke

Bericht door borsjea » do jul 27, 2023 16:53

De afgelopen weken in de Nederlandse media diverse alarmerende berichten voorbij zien komen van mensen die zonder reisverzekering op pad waren gegaan een medische of andere kosten hadden gemaakt. In Nederland sluit je voor een paar tientjes per jaar een doorlopende reisverzekering af die automatisch jaarlijks zonder om te hoeven kijken wordt verlengd.



Plaats reactie