Biden de volgende president

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » do mar 18, 2021 01:48

Ik was dus al op de helft van mijn verhaal om de laatste post van @Martinho in zijn geheel te ontkrachten.

Gelukkig kwam Glenn Greenwald voorbij met een uitstekende analyse hoe MSNBC het hier volledig bij het verkeerde eind heeft.

Ik ben benieuwd of de hoofdredactie ook de ballen heeft om hun misleidende reportage te rectificeren zoals de Washington post dat eerder met het schaamrood op de kaken heeft gedaan met niet gedane uitspraken van Trump.

Ik ben ook benieuwd of @Martinho zijn excuses gaat aanbieden voor het verspreiden van dit nepnieuws via dit forum.

Lees het verhaal van Greenwald met alle aandacht en trek je conclusies:

https://greenwald.substack.com/p/journa ... g-how-they



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Biden de volgende president

Bericht door Martinho » do mar 18, 2021 17:03

Als je de diverse onderzoeken en rapportages van instanties als DOJ, CIA, FBI en congres commite niet meer KAN of WILT geloven, dan houdt mijn begrip op.
Als je de rechtse propaganda machine daarentegen WEL gelooft, is het verder hopeloos. Ik ga helaas geen excuses aanbieden, want het is niet mijn probleem maar het jouwe.

Een fijne voortzetting verder, ik hoor hier duidelijk niet meer thuis.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » do mar 18, 2021 18:04

Glenn Greenwald toont juist aan dat er zeer magere journalistiek wordt bedreven.

Ik heb nooit enige behoefte om overheidsinformatie te geloven. Zeker als er geen enkel bewijs is. Het verbaast me, dat zelfs na het lezen van het stuk van Greenwald je deze informatie wel gelooft. Na "there are weapons of mass-destruction in Irak", zou je toch beter moeten weten. Na alles wat er de afgelopen 70 jaar in Zuid- en Midden-Amerika is gebeurd zou je toch automatisch vraagtekens moeten stellen bij de informatie die van de CIA afkomt.

Greenwald toont gewoon simpelweg aan dat de journalisten waar jij aan refereert gelogen hebben. Je hebt geen enkel tegenargument. En dan verlaat je als een kleine baby met de duim in je mond de arena. Hoe moeilijk is het om toe te geven dat je er volledig naast zat.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » vr mar 19, 2021 14:11

Gaat wel lekker zo met die Biden.

Putin daagt hem uit om een openbaar duel aan te gaan en wenst de beste man veel gezondheid.

Ondertussen schofferen de Amerikaanse diplomaten de Chinese overheid.

https://amp.theguardian.com/world/2021/ ... ssion=true

Het begint nu echt één grote clusterfuck te worden. Hopelijk gaat de zwakke Biden zich niet bemoeien met Brazilië want Bolsonaro walst volledig over hem heen. Ik denk dat Bolsonaro stiekem hoopt dat Biden over de Amazone begint. Dat geeft hem dan een schot voor open doel om zijn zwaar tanende populariteit weer een beetje op te krikken.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Biden de volgende president

Bericht door borsjea » vr mar 19, 2021 15:34

Het schofferen vd Chinezen had ook zijn voorganger en medewerkers last van. Ook hier in Brazilië gebeurt dat, zie ondernemers dat niet zo snel met hun beste kant zien. Had een beetje gehoopt dat Bidden de handelsrelatie met China zou herstellen waardoor men daar weer de soja ging kopen en men hier weer een overschot zou krijgen waardoor de prijzen dalen. Zou ook positief werken op de populariteit vd president onder de boeren hier.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » vr mar 19, 2021 16:31

borsjea schreef:
vr mar 19, 2021 15:34
Het schofferen vd Chinezen had ook zijn voorganger en medewerkers last van. Ook hier in Brazilië gebeurt dat, zie ondernemers dat niet zo snel met hun beste kant zien. Had een beetje gehoopt dat Bidden de handelsrelatie met China zou herstellen waardoor men daar weer de soja ging kopen en men hier weer een overschot zou krijgen waardoor de prijzen dalen. Zou ook positief werken op de populariteit vd president onder de boeren hier.
Het is bijzonder interessant om te zien wat er gebeurt.

-De Eu wordt geforceerd door de Amerikanen om te stoppen met het afnemen van Russisch gas. Duitsland, en nu ook Nederland zullen echt niet zo blij zijn met de sancties van Biden op bedrijven die meedoen aan het Nordstream-2 project.
- Voor de kust van Taiwan varen Amerikaanse oorlogsschepen.
- Illegale bombardementen in Syrië.
- Putin wordt publiekelijk uitgemaakt voor moordenaar
- De journalisten liggen volledig aan de leiband van de CIA/FBI en volgen keurig netjes het narratief van het Witte Huis. Kritische stemmen worden nauwelijks nog gehoord.
- Een frontale diplomatieke aanva
- Gedonder in Iran

Ik vind het wel knap als je net 7 weken president bent om ieder stutpaaltje wat geslagen was om de wereld een beetje meer stabieler te maken weg te schoppen.

Maar ja, zoals gezegd, en ik blijf het herhalen, de uiterst zwakke president Biden is een gevaar voor de wereldvrede.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Biden de volgende president

Bericht door quasimodo » vr mar 19, 2021 16:33




borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Biden de volgende president

Bericht door borsjea » vr mar 19, 2021 17:15

Had Bolso niet stiekem op deze vaccins gehoopt!
Moeten we het afstoten van vaccins van Astrazeneca nog als een signaal zien?



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » vr mar 19, 2021 17:18

Met de rug tegen de muur moet de Mexicaanse regering dus honderdduizenden vluchtelingen opvangen die door Biden letterlijk zijn uitgenodigd om de reis naar de Verenigde Staten te maken in ruil voor een paar AstraZenica vaccins die zijn AFGEKEURD in de Verenigde Staten.

Het is gewoon walgelijk. In plaats dat Biden zegt dat hij Mexico helpt met goedgekeurde vaccins, nu in zijn eigen land alle risicogroepen zijn ingeënt flikkerde hij rotzooi (volgens zijn eigen FDA) de grens over, die stakkers moeten dankbaar zijn en er ook nog even voor zorgen dat nog armere stakkers waar ze helemaal niet om gevraagd hebben goed op te vangen opdat Biden dan aan de wereldpers kan laten zien dat er geen kindertjes worden opgesloten in overvolle containers. Nee, dat gebeurt nu dus in Mexico en daar zijn de mensenrechten vol geborgd.

Het is werkelijk een schandalige actie van Biden waar de honden geen brood van lusten.

En die Erik Mouthaan gaat gewoon zonder enig kritisch tegen geluid mee in het narratief.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Biden de volgende president

Bericht door quasimodo » vr mar 19, 2021 21:16

Biden en Martinho kunnen werkelijk niets goed doen? Waar je Erik Mouthaan verwijt geen enkel kritisch geluid te geven kan ik de laatste tijd bij jou geen enkel positief geluid ontdekken. Misschien zou je als je niet een eigen bubbel wil creëren met gelijk denkende op dit forum niet overal meteen zo hard op moeten inhakken. Als de eigenaar van het forum heb je daarin toch een zekere mate van verantwoordelijkheid.

Ik heb niet de indruk dat Biden letterlijk gezegd heeft dat iedereen uit Zuid-Amerika welkom was in de VS. Maar ik volg de VS niet zo. Ik vind het voor mij niet zo belangrijk wat daar gebeurt en ik zou er zelfs nog niet op vakantie willen. Dus verras me maar met informatie waaruit dit wel blijkt.

Wat dat asociale van Biden verschillen we van mening. Hij heeft gezegd zich sterk te willen maken voor de illegale die daar al lang werken en belangrijk zijn voor de Amerikaanse economie. Een stuk socialer beleid dan de uitbuiting praktijken die zijn voorganger voorstond. Die het liefst had dat ze kwamen werken zonder maar enige rechten en als er maar het kleinste probleem zich voor deed ze proberen zou gauw mogelijk weer de grens over te kunnen zetten.

En ik weet wel dat de mensen rechten in Mexico niet best zijn. Maar of ze nu door Mexicaanse politie worden tegen gehouden of door een muur het blijft hetzelfde. Je kan niet van de VS verwachten dat ze alle vluchtelingen opnemen.

Wat die vaccins betreft. De consensus is op dit moment wereldwijd dat het toegezegde vaccin niet aan de gewenste verwachtingen voldoet maar beter is als niets tegen corona en schijnbaar zijn Mexico en Canada er blij mee. In de EU wordt het ook nog steeds gebruikt bij gebrek aan een goed alternatief. Dus dat de stakkers er blij mee moeten zijn is een feit. Het is een beetje hetzelfde als naar een restaurant gaan en de restjes aan de mensen met honger buiten geven. Het lekkerste heb je dan ook al opgegeten.

En dat er geopolitiek bedreven wordt met het vaccin was te verwachten hierin staat Biden zeker niet alleen en zal alleen maar erger worden de komende tijd als je weet dat alle rijke landen 5x zoveel gekocht hebben als ze nodig hebben.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » vr mar 19, 2021 23:30

quasimodo schreef:
vr mar 19, 2021 21:16
Biden en Martinho kunnen werkelijk niets goed doen? Waar je Erik Mouthaan verwijt geen enkel kritisch geluid te geven kan ik de laatste tijd bij jou geen enkel positief geluid ontdekken. Misschien zou je als je niet een eigen bubbel wil creëren met gelijk denkende op dit forum niet overal meteen zo hard op moeten inhakken. Als de eigenaar van het forum heb je daarin toch een zekere mate van verantwoordelijkheid.
Biden doet in mijn ogen weinig goeds. Martinho confronteer ik met zijn hypocrisie. Met betrekking tot de Verenigde Staten kun je bij mij geen enkel positief geluid horen. Dat heeft te maken met het simpele feit dat ik mij ernstig zorgen maak over het verval van de Verenigde Staten en de gevolgen voor Brazilië. De opmerking met betrekking dat ik niet zo hard moet inhakken neem ik ter harte.
quasimodo schreef:
vr mar 19, 2021 21:16
En ik weet wel dat de mensen rechten in Mexico niet best zijn. Maar of ze nu door Mexicaanse politie worden tegen gehouden of door een muur het blijft hetzelfde. Je kan niet van de VS verwachten dat ze alle vluchtelingen opnemen.
quasimodo schreef:
vr mar 19, 2021 21:16
Ik heb niet de indruk dat Biden letterlijk gezegd heeft dat iedereen uit Zuid-Amerika welkom was in de VS. Maar ik volg de VS niet zo. Ik vind het voor mij niet zo belangrijk wat daar gebeurt en ik zou er zelfs nog niet op vakantie willen. Dus verras me maar met informatie waaruit dit wel blijkt.
Voor immigranten, kindersmokkelaars en mensenhandelaren waren dit niet mis te verstane woorden. Ik kan er ook niets anders van maken. Volgens mij was het Biden die in een van de debatten had gezegd dat het uitmaakt wat je zegt. Dit was duidelijke taal.


quasimodo schreef:
vr mar 19, 2021 21:16
Wat dat asociale van Biden verschillen we van mening. Hij heeft gezegd zich sterk te willen maken voor de illegale die daar al lang werken en belangrijk zijn voor de Amerikaanse economie. Een stuk socialer beleid dan de uitbuiting praktijken die zijn voorganger voorstond. Die het liefst had dat ze kwamen werken zonder maar enige rechten en als er maar het kleinste probleem zich voor deed ze proberen zou gauw mogelijk weer de grens over te kunnen zetten.
Dit is het bekende kapitalistische verhaal. Goedkoop geimporteerde arbeidskrachten die de rechten van de bestaande werknemers zwaar beschadigen. Je ziet het in de EU, waar Polen zich voor een habbekrats in de kassen kapot moeten werken en in benarde omstandigheden op campings verblijven, de Roemeense vrachtwagenchauffeurs die worden uitgebuit ten koste van de verkeersveiligheid en in Amerika de bouwvakkers en druivenplukkers. Het beleid van Trump heeft er toe geleid dat de salarissen van de bouwvakkers fors omhoog zijn gegaan, de boeren in California moesten zelfs hun werknemers een pensioen gaan betalen. Niks geen uitbuiting, maar een verbeterde positie voor de laag geschoolde arbeider.
quasimodo schreef:
vr mar 19, 2021 21:16
En ik weet wel dat de mensen rechten in Mexico niet best zijn. Maar of ze nu door Mexicaanse politie worden tegen gehouden of door een muur het blijft hetzelfde. Je kan niet van de VS verwachten dat ze alle vluchtelingen opnemen.

Die muur was dus zo gek nog niet. Biden weet dat de mensenrechten in Mexico ver te zoeken zijn. Nu is het opeens zijn probleem niet meer omdat hij een virtuele muur heeft gebouwd. Zie je de hypocrisie. Wees dan eerlijk.
quasimodo schreef:
vr mar 19, 2021 21:16
Wat die vaccins betreft. De consensus is op dit moment wereldwijd dat het toegezegde vaccin niet aan de gewenste verwachtingen voldoet maar beter is als niets tegen corona en schijnbaar zijn Mexico en Canada er blij mee. In de EU wordt het ook nog steeds gebruikt bij gebrek aan een goed alternatief. Dus dat de stakkers er blij mee moeten zijn is een feit. Het is een beetje hetzelfde als naar een restaurant gaan en de restjes aan de mensen met honger buiten geven. Het lekkerste heb je dan ook al opgegeten.
Nee, het is alsof je melk die op het randje is die door de AH van de Keuringsdienst van Waren niet meer verkocht mag worden aan de voedselbank geeft. Dat er dan een paar mensen die nauwelijks kunnen rondkomen die melk moeten opdrinken, een aantal van hen ziek worden en er een paar dood gaan maakt verder niemand uit. Ik vind het knap asociaal.
quasimodo schreef:
vr mar 19, 2021 21:16
En dat er geopolitiek bedreven wordt met het vaccin was te verwachten hierin staat Biden zeker niet alleen en zal alleen maar erger worden de komende tijd als je weet dat alle rijke landen 5x zoveel gekocht hebben als ze nodig hebben.
Het feit dat andere landen geopolitiek bedrijven en daarmee letterlijk over lijken gaan, maakt het geen excuus voor Biden om het ook maar te doen. Het is gewoon chantage.

Zo dat was het. Ik zal me wat milder opstellen,



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Biden de volgende president

Bericht door quasimodo » za mar 20, 2021 02:29

Zoals ik al zei. Hij heeft dat niet letterlijk gezegd maar het wordt zo geïnterpreteerd door sommige. Je hoort hem hier duidelijk zeggen asielzoekers. De mensen die de grens proberen over te komen zijn economische vluchtelingen. Nu zie ik daar niet zoveel verschil in of je nu van geweld vlucht in een land of van geweld door een bepaalde regering. Maar de mensen hebben het schijnbaar nodig om het moreel te verantwoorden waarom sommige wel geholpen dienen te worden en andere niet. Je zou ook gewoon een quotum kunnen stellen aan hoeveel je er gaat helpen en de meest geschikte voor je land uitzoeken. Je kan toch niet iedereen helpen.

Hij zegt ook verstandige dingen om landen te helpen naar een betere toekomst door samenwerking. Maar dat hebben er al veel gezegd en er zijn weinig voorbeelden dat dit ook daadwerkelijk gebeurt.

En Trump zal dan misschien de salarissen wel verhoogd hebben. Dit geld alleen voor Amerikanen niet voor illegalen. En die concureren de Amerikanen gewoon uit de banen. Net zoals je ziet in Europa met de goedkope Oost Europeanen. Zolang je het niet voor elkaar krijgt om de bazen te verplichten te betalen voor het in dat land afgesproken minimum loon ben je kansloos. Ik denk dat wat dit betreft het beleid van Trump gefaald zou hebben maar ik zie het Biden ook niet voor elkaar krijgen.

De enigste die misschien profiteren zijn de mensen die van Biden een legale status krijgen. Maar dan zal de economie weer flink aan moeten trekken. Je kunt in Amerika een redelijk bestaan op bouwen maar als je in een laaggeschoolde baan je geld moet verdienen zul je hard moeten werken en moet er niets tegen zitten anders ben je het zo weer kwijt. Veel sociale zekerheid heb je daar niet. Ik vond Obama care wel een stap in de goede richting maar ik denk niet dat Biden dat weer ingevoerd krijgt zeker in het komende economische klimaat.

Wat Brazilië betreft denk ik dat het niet veel uit maakt wie de president is in de VS. Het is America first altijd al zo geweest. Alleen Trump is zo lomp om dit steeds hardop te blijven herhalen. Dit geeft veel wrevel in de wereld en zal andere landen ook aanzetten tot dezelfde hardheid. Terwijl samenwerking vaak leidt dat beide er beter uitkomen.

Je hoeft je wat mij betreft niet milder op te stellen ik kan je uitgesproken mening wel waarderen. Maar wat minder op de man zou wel prettig zijn. En ik hoopte dat jij het goede voorbeeld zou geven in deze. Dat scheelt en oeverloze discussie en houdt het leden tal een beetje op peil. En met wat verschillende meningen blijft het forum amusant om te lezen.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Biden de volgende president

Bericht door Felix » za mar 20, 2021 06:26

Het is America first altijd al zo geweest.
Als president van een land lijkt het mij je plicht om je eigen land op de eerste plaats te zetten, daar ben je voor gekozen.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Biden de volgende president

Bericht door quasimodo » za mar 20, 2021 10:36

Dat wil niet zeggen dat je hiervoor andere landen moet schofferen en niet meer moet zoeken naar gemeenschappelijke belangen. Er zijn veel thema's die wereldwijd spelen en waar geprobeerd wordt samen te werken. En dit was niet echt Trump zijn ding. Ik ben benieuwd of Biden hier wel weer wat meer vooruitgang in boekt.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » ma mar 22, 2021 19:23

Helemaal niets op de voorpagina van de Washington Post, dus de volgende beelden zullen wel niet waar zijn, althans dat is de logica van enkelen op dit forum.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Biden de volgende president

Bericht door Felix » di mar 23, 2021 02:02




Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Biden de volgende president

Bericht door quasimodo » di mar 23, 2021 02:41

Waar kijken we eigenlijk naar met project veritas?



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Biden de volgende president

Bericht door quasimodo » di mar 23, 2021 02:55

Ik zie het al ook hier in het nieuws.

https://www.geenstijl.nl/5158290/gelekt ... an-handen/



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » wo aug 25, 2021 01:49

Draadje is een paar maanden oud. Effectief zit Biden een paar maanden aan de knoppen. Ik heb niet het idee dat Biden zich ook maar één moment druk maakt om Brazilië. Volgens mij heeft hij zijn handen vol aan de Taliban en de grens met Mexico. Ik denk dat we nu zo langzamerhand de invloed gaan zien van de duizenden miljarden dollars die in de Amerikaanse, en daarmee in de wereldeconomie zijn gestopt. De inflatie loopt door die enorme hoeveelheid dollars wereldwijd gierend uit de hand. Ook Brazilië ontkomt niet aan het inflatiespook. Het belangrijkste rente-tarief is afgelopen maand fors verhoogd en dat gaat denk ik de komende maand nog een keer gebeuren. De dagelijkse boodschappen zijn fors, maar dan ook fors duurder geworden.

Het verbaast me allemaal niets. Biden blijkt gewoon een uiterst zwakke president.



Hoe vinden jullie dat Biden het doet?



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: Biden de volgende president

Bericht door Wade » wo aug 25, 2021 23:50

Progresso schreef:
wo aug 25, 2021 01:49
Draadje is een paar maanden oud. Effectief zit Biden een paar maanden aan de knoppen. Ik heb niet het idee dat Biden zich ook maar één moment druk maakt om Brazilië. Volgens mij heeft hij zijn handen vol aan de Taliban en de grens met Mexico. Ik denk dat we nu zo langzamerhand de invloed gaan zien van de duizenden miljarden dollars die in de Amerikaanse, en daarmee in de wereldeconomie zijn gestopt. De inflatie loopt door die enorme hoeveelheid dollars wereldwijd gierend uit de hand. Ook Brazilië ontkomt niet aan het inflatiespook. Het belangrijkste rente-tarief is afgelopen maand fors verhoogd en dat gaat denk ik de komende maand nog een keer gebeuren. De dagelijkse boodschappen zijn fors, maar dan ook fors duurder geworden.

Het verbaast me allemaal niets. Biden blijkt gewoon een uiterst zwakke president.



Hoe vinden jullie dat Biden het doet?

Zijn beslissing om alle troepen uit Afghanistan terug te trekken is de grootste (voorspelbare) blunder van deze eeuw. Hij bereidt hier niet meer of minder dan een genocide voor binnen dat land (heel wat Afghanen hebben openlijk de kant van het westen gekozen of er zelfs actief mee samengewerkt de afgelopen jaren, voor hen en hun families ziet het er niet zo fraai uit). En dan zwijgen we nog over de ongecontroleerde kweekschool voor terrorisme dat zich naderhand weer kan gaan verspreiden.

Op economisch vlak ben ik minder thuis. Ik weet dat het verschrikkelijk egoïstisch klinkt, maar als toerist in Brazilië vond ik het natuurlijk niet zo erg dat ik voor een euro meer dan 6 Reais kreeg. Ook met het oog op het aankopen van vastgoed is dat als buitenlander natuurlijk aantrekkelijk. Al ken ik ook wel de keerzijde van die medaille en zie de moeilijkheden en de impact op de lokale mensen (waaronder dus ook mijn familieleden), dus ik probeer daar niet te licht over te gaan (al kan ik er weinig aan veranderen).
Dezelfde redenering geldt ook voor de dollar. Volgende zomer reizen we naar de Verenigde Staten, dus wie weet heeft een zwakke leider een gunstige invloed op de economie en wisselkoers.

Biden geeft mij de indruk een man van holle woorden te zijn, die vooral met zijn zonnebank en botoxkuren bezig is. Een groot ego, in tegenstelling tot Trump welbespraakt en een geweldige speecher maar staat niet sterk genoeg in zijn schoenen om de berg shit aan te kunnen die voor hem ligt. Wanneer hij in het nauw gedreven wordt (zoals bv. zijn 'verplichte' toespraken na de gebeurtenissen met de Taliban) komen zijn antwoorden trouwens al heel wat onsamenhangender en minder krachtig over dan tijdens zijn campagne. Opa, er is een tijd van komen en... bingo spelen in het rusthuis. Hij zit daar niet meer op zijn plaats.



Plaats reactie