Apartamenten Te Huur in Fortaleza centrum

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » vr okt 19, 2007 19:30

Ik ga 99% zeker in de maand februari richting Fortaleza, ik ben er alleen nog niet uit of het 17/2-2/3 of 24/2-9/3 wordt.

Ik ben geïnteresseerd in een appartementje, nl. dat 'Luson Residence' van op http://www.thedutchtouch.com.
De ligging is goed (volgens de beschrijving 75m van de Beira mar vandaan, daar ergens in de buurt van de Pão de Açucar en Banco do Brasil.)
Ik heb twee dagen geleden een mail gestuurd naar het adres van de contact-pagina op hun site, maar nog steeds geen antwoord.

Heeft iemand reeds verbleven in dat appartement. zoja, kan u me zeggen of er airconditioning is(staat niet in de beschrijving) en of er bewaking aan de ingang is?

Ik heb tot nu toe altijd gehuurd in Porto de Iracema, en altijd tevreden geweest, maar mijn (Braziliaanse) vrouwtje vindt het daar niet zo leuk meer omdat ze daar door de vaste bewoners altijd als een puta werd aanzien (de voorbije keer was er zelfs eentje die het haar vlakaf zei :shock: :( ). Dusja we zoeken, liever een ander stekje...



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » za okt 20, 2007 15:33

hallo wade
kijk hier is naar http://www.kapaza.be rubriek vakantie en toerisme subrubriek zuid-amerika appt.te huur fortaleza misschien interessant voor jou?
groetjes
maxx



Rogerio
Artikels: 0
Berichten: 18
Lid geworden op: do apr 26, 2007 22:44

Bericht door Rogerio » za okt 20, 2007 20:04

Ben net terug van een week Fortaleza. Zat dit keer in vila iracema.
Dit appartement is gelegen in de straat van de pirata bar. Prima plek dus.
Binnen 2 min op de dragao do mar :)



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1017
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » vr okt 26, 2007 17:36

Hartelijk dank aan degenen die mij hier info en aanbiedingen hebben gegeven van appartementen, maar we hebben beslist om deze keer bij René Van Doorn te huren. die heeft een nagelnieuw luxe appartement (Firenze) met o.a. jacuzzi e.d., en we gunnen onszelf dat wel eens een keertje (work hard, live good...)



Plaats reactie