Bolsonaro favoriet voor presidentsschap 2022

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie

Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Bolsonaro favoriet voor presidentsschap 2022

Bericht door Felix » za jul 25, 2020 17:25

bolsonaro is ook de enige die al sinds januari 2019 een openbare verkiezingscampanje voert.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Bolsonaro favoriet voor presidentsschap 2022

Bericht door Progresso » za jul 25, 2020 17:35

En waar is links Brazilië dan mee bezig? Je zou zeggen, dit is prijsschieten. Volgens mij is de media ook erg kritisch op Bolsonaro en zijn regering, een kabinet waar volgens mij geen enkele minister langer dan een week op zijn post zit, gouverneurs die helemaal lak hebben aan de president.

Mijn simpele analyse, zolang Lula nog leeft, mevrouw Hofmann nog de dienst uitmaakt en de PT het vertikt om volmondig en openlijk excuses aan te gaan bieden aan het Braziliaanse volk voor de puinhoop die ze hebben achtergelaten gaat Bolsonaro aan de haal met de winst.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Bolsonaro favoriet voor presidentsschap 2022

Bericht door Felix » za jul 25, 2020 19:13

Mijn simpele analyse, zolang Lula nog leeft, mevrouw Hofmann nog de dienst uitmaakt en de PT het vertikt om volmondig en openlijk excuses aan te gaan bieden aan het Braziliaanse volk voor de puinhoop die ze hebben achtergelaten gaat Bolsonaro aan de haal met de winst.
Mevrouw Hoffmann maakt alleen de dienst uit, áls ze dat al doet en niet lula, vanwége lula. Ze ondervond genoeg tegenstand bij haar verkiezing maar lula drukte zijn zin door. lula heeft verder onlangs nog een samenwerkingsverband op links geweigerd, hij is altijd alleen en uitsluitend met zichzelf bezig.

Dat lula een obstakel is moge duidelijk zijn. Nog teveel talentvolle mensen zijn hem trouw en beschouwen het als verraad hem af te vallen al zijn ze het vaak niet (meer) met hem eens.

Maar dan nog, er ligt (politiek gezien) een oceaan aan tijd voor de volgende verkiezingen en we mogen verwachten dat er gouverneurs e senators zijn, maar ook iemand als Boulos, die uit een sociale beweging komt, die zich tegen die tijd gaan profileren.



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Bolsonaro favoriet voor presidentsschap 2022

Bericht door Martinho » di jul 28, 2020 00:19

Er zijn wat meer partijen dacht ik.
Hopenlijk komt er ooit weer een candidaat die "gewoon" gaat doen, bijvoorbeeld regeren en proberen weer wat stabiliteit terug te krijgen in plaats van verdeeldheid zaaien.



Gebruikersavatar
Ivan Bahia
Artikels: 0
Berichten: 189
Lid geworden op: za jul 21, 2018 16:19
Locatie: Salvador / Bahia
Contacteer:

Re: Bolsonaro favoriet voor presidentsschap 2022

Bericht door Ivan Bahia » do jul 30, 2020 23:05

wie weet laat onze ACM Netinho tegen dan in zijn kaarten kijken
als ie het zelfde succes zou kunnen scoren als ie doet als burgervader van Salvador en de sporen van zijn grootvader zou (durven) betreden, zou Bozo het lastig(er) kunnen hebben ....


Je leeft maar één keer, maak er het beste van en ... geniet :D
Je kan ons steeds bereiken voor Bahia-informatie via onze site https://ivan-salvador-bahia-guide.com.br/

Plaats reactie