Boa Vida Te Koop... ??

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Boa Vida Te Koop... ??

Bericht door Salseros » zo aug 16, 2009 22:39

Ik hoorde in de wandelgangen dat Boa Vida te koop staat sinds kort, weet iemand hier het fijne van?



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

klopt

Bericht door René » ma aug 17, 2009 00:57

Boa Vida staat inderdaad te koop.
Serieuze gegadigden kunnen zich bij mij melden.
info@FortalezaHouses.com
of +55-85-88051953
Groet,
René



fortalezaking
Artikels: 0
Berichten: 26
Lid geworden op: di jul 14, 2009 19:29

Re: klopt

Bericht door fortalezaking » ma aug 17, 2009 10:09

FortalezaHouses.com schreef:Boa Vida staat inderdaad te koop.
Serieuze gegadigden kunnen zich bij mij melden.
info@FortalezaHouses.com
of +55-85-88051953
Groet,
René
Gek hoor! Ik hoor alleen maar positieve verhalen over Fortaleza. Topomzetten alles draait als een tierelier.!

Maar dit te koop dat te koop. Rob en Wil uit elkaar! Zal wel met centen te maken hebben gehad. Het is het bekende liedje van vroeger, van nu en van altijd.

Mensen! er is in Fortaleza voor een buitenlander droog brood te verdienen. maar dan moet alles meezitten. Beleg erbij verdienen is niet mogelijk! Mocht dat wel lukken dan weten de politie, burgemeester, advocaat etc wel raad met jouw centen. Diegene die over gaat nemen. Succes gewenst maar onghoud dit: The odds are against you!



Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » ma aug 17, 2009 10:49

Onzin, fortal ezaking. Wat weet je nou van de achtergrond van het te koop staan. Chris heeft een mooie tent opgebouwd met hard werken. Waarom zou hij hem niet verkopen als hij er goed geld voor kan krijgen en wie zegt dat hij hem moet verkopen?



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma aug 17, 2009 11:21

Inderdaad onzin, Boa Vida liep als een speer, altijd bommetje vol en topomzet. Het zal dus ergens anders mee te maken hebben, ik spreek hem wel over een paar weken.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

icetubbie
Artikels: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: vr jul 31, 2009 17:56

Bericht door icetubbie » ma aug 17, 2009 19:09

dan liep de samenwerking met de nieuwe vennoot toch niet zo goed als er gezegd werd. Jammer



Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Re: klopt

Bericht door muntje » ma aug 17, 2009 19:12

fortalezaking schreef:
Gek hoor! Ik hoor alleen maar positieve verhalen over Fortaleza. Topomzetten alles draait als een tierelier.!

Maar dit te koop dat te koop. Rob en Wil uit elkaar! Zal wel met centen te maken hebben gehad. Het is het bekende liedje van vroeger, van nu en van altijd.

Mensen! er is in Fortaleza voor een buitenlander droog brood te verdienen. maar dan moet alles meezitten. Beleg erbij verdienen is niet mogelijk! Mocht dat wel lukken dan weten de politie, burgemeester, advocaat etc wel raad met jouw centen. Diegene die over gaat nemen. Succes gewenst maar onghoud dit: The odds are against you!
het is voor jouw alweer een tijdje geleden dat je er geweest bent ( viewtopic.php?p=10474&highlight=#10474 )...... en tijden veranderen. :D



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » ma aug 17, 2009 20:30

icetubbie schreef:dan liep de samenwerking met de nieuwe vennoot toch niet zo goed als er gezegd werd. Jammer
Ik blijf het elke keer weer bijzonder vinden.
Salseros plaats een opmerking dat hij iets heeft gehoort in de wandelgangen, Rene bevestigd dit en daarna barst het weer los.

We gaan weer van alles suggereren (icetubbie, fortalezaking), hebben het antwoord al voor het gegeven is.
Is het uberhaupt belangrijk dit te weten, of is het gewoon leuk van alles te roepen en wellicht schade te doen aan een eventuele verkoop.

Zoals Marcel aangaf, Chris heeft met HEEEEL hard werken vanuit het niets in een aantal jaren een goede tent neergezet.
Misschien tijd om te verkopen, misschien niet en waarom en hoe of wat is toch niet relevant.

Zullen we gewoon alles en iedereen eens in hun waarde laten



Rick
Artikels: 0
Berichten: 42
Lid geworden op: za feb 16, 2008 16:16

Bericht door Rick » ma aug 17, 2009 21:30

Ik denk dat fortalezaking, Chris niet eens kent! Hij werkt 7 dagen in de week. Vanaf dat het licht is totdat het donker wordt. Dan is het toch niet raar dat je het wel een keer welletjes vind?



Gebruikersavatar
zwabber
Artikels: 0
Berichten: 324
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 17:19

Bericht door zwabber » di aug 18, 2009 00:07

dat jullie nog reageren op die herrieschopper


We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

icetubbie
Artikels: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: vr jul 31, 2009 17:56

Bericht door icetubbie » di aug 18, 2009 14:36

Dakar schreef:
icetubbie schreef:dan liep de samenwerking met de nieuwe vennoot toch niet zo goed als er gezegd werd. Jammer
Ik blijf het elke keer weer bijzonder vinden.
Salseros plaats een opmerking dat hij iets heeft gehoort in de wandelgangen, Rene bevestigd dit en daarna barst het weer los.

We gaan weer van alles suggereren (icetubbie, fortalezaking), hebben het antwoord al voor het gegeven is.
Is het uberhaupt belangrijk dit te weten, of is het gewoon leuk van alles te roepen en wellicht schade te doen aan een eventuele verkoop.

Zoals Marcel aangaf, Chris heeft met HEEEEL hard werken vanuit het niets in een aantal jaren een goede tent neergezet.
Misschien tijd om te verkopen, misschien niet en waarom en hoe of wat is toch niet relevant.

Zullen we gewoon alles en iedereen eens in hun waarde laten
Ik geef hier helemaal geen antwoord. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind voor Chris. Waarom zou hij eerst een vennoot aantrekken en de boel weer nieuw leven in laten blazen zoals gebeurde en dan gaan verkopen?



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » di aug 18, 2009 15:50

Deze tent staat alleen te koop, mocht hij er een hele mooie prijs voor krijgen, en anders blijf die lekker zitten, zo werkt dat toch met alles, alles is te koop voor een mooie prijs, maakt niet uit wat.



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » di aug 18, 2009 21:33

Denk ik ook Ferry,
alles is te koop als de prijs goed is.
ik vind het heel knap van Chris,wat ie daar van de grond af
opgebouwd heeft,en houdt!
Elke dag van zonsopgang tot zonsondergang aanwezig is!
D,r zijn er niet veel de hem dat nadoen,ik denk dat ie hartelijk
lacht om de reacties hier!
Maak je om Chris maar geen zorgen!



Paul
Artikels: 0
Berichten: 423
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 19:36
Locatie: Tilburg

Bericht door Paul » di aug 18, 2009 23:52

'Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden', om maar weer eens een oude beurs spreuk van stal te halen...



fortalezaking
Artikels: 0
Berichten: 26
Lid geworden op: di jul 14, 2009 19:29

Bericht door fortalezaking » wo aug 19, 2009 08:49

Paul schreef:'Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden', om maar weer eens een oude beurs spreuk van stal te halen...
Het is voor hem te hopen dat een andere gringo ern trapt. Verkopen aan een Brasiliaan is onmogelijk! Correctie! zeer wel mogelijk alleen krijg je je geld niet.

Als het geld op de bank staat is het te hopen dat het in Brazilie besteedt gaat worden. De centrale bank zal niet toestaan dat het het land uitgaat. Vergeet niet! Ze halen zo duizend wetten van stal om je kaal te plukken. Succes allen met jullie investeringen daar!

Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding. Om maar weer eens een spreuk van stal te halen.

FortaL ezaking



Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » wo aug 19, 2009 10:26

De beste stuurlui staan aan wal, king!



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » wo aug 19, 2009 16:22

Wat is je doel nu eigenlijk Fortalezaking...

Wat een zinloos geklets zonder enige toegevoegde waarde.

Je bent een kenner zo te zien en met ervaring!!
Woon je in Fortaleza of heb je er gewoont, heb je een zaak of soms gehad?



fortalezaking
Artikels: 0
Berichten: 26
Lid geworden op: di jul 14, 2009 19:29

Bericht door fortalezaking » wo aug 19, 2009 17:22

Dakar schreef:Wat is je doel nu eigenlijk Fortalezaking...

Wat een zinloos geklets zonder enige toegevoegde waarde.

Je bent een kenner zo te zien en met ervaring!!
Woon je in Fortaleza of heb je er gewoont, heb je een zaak of soms gehad?
zinloos geklets???? Als mensen dit soort geklets ter harte zouden hebben genomen zouden er tientallen hun centjes nog in bezit hebben.!!

Nee ik heb er nooit een zaak gehad. Sterker nog, de fortal ezaking investeert geen centavo in Brasiliaanse business! of het nou busines of beurs betreft een apenland blijft een apenland! Heb er wel dozijnen van hun centen af geholpen zien worden!

Met de beste wensen van de

Fortal ezaking



Gebruikersavatar
Dakar
Artikels: 0
Berichten: 317
Lid geworden op: wo dec 05, 2007 22:53

Bericht door Dakar » wo aug 19, 2009 18:25

Vanwaar dan al deze wijzheid....bemoederend vingertje en blijkbaar grote ervaring?

Je hoeft overigens niet steeds de tekst in te kopieeren, jou reactie staat onder mij reactie, dus dat leest makkelijk door.



Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Bericht door muntje » wo aug 19, 2009 18:43

he King, als je zo negatief over het land bent dan vraag ik me af waarom je dan nog naar toe gaat ( of wilt).



Plaats reactie