Fortalezacorner.nl te koop

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Fortalezacorner.nl te koop

Bericht door Progresso » di okt 08, 2019 15:53

De tijd vliegt in Brazilië voorbij. Het is alweer 2 en half jaar geleden dat ik de beide forums Fortalezacorner.nl en Brazilieforum.nl heb overgenomen van Rudolf. Hoewel er destijds fors wat tegenstand was heb ik gekozen om al mijn aandacht te concentreren op één website met één forum. De keuze was destijds om door te gaan met het nog enigszins draaiende fortalezacorner of alles over te zetten naar de volledig op zijn gat liggende Brazilieforum.nl.

Fortalezacorner.nl heb ik uit de lucht gehaald. De domeinnaam heb ik al die tijd gewoon aangehouden en doorgelinkt. Nog steeds komen er via die domeinnaam automatisch nog steeds veel mensen op het Brazilieforum terecht.

Het idee was ooit om er een informatieve site over Fortaleza (en Ceará) over te maken voor met name Nederlandse en Belgische toeristen waar je dan ook aanbiedingen van Beachpark, vliegmaatschappijen, appartementen, Nederlandse horecagelegenheden, leuke reisjes naar Jeri, Canoa en dergelijke kon boeken. Door chronisch tijdgebrek is het daar nooit van gekomen.

Lang verhaal kort, de domeinnaam Fortalezacorner.nl is te koop.

Wat krijg je:

Een domeinnaam met een zeer goede reputatie
Een jaar hosting
De bijbehorende social media accounts op Twitter en Facebook

Alleen serieuze gegadigden. Als je alleen nieuwsgierig bent, bespaar je de moeite. De domeinnaam gaat niet voor een appel en een ei weg.



Plaats reactie