He de mannen

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » za jul 18, 2009 01:45

juist dorus dat bedoelde ik met die opmerking ;)maar ok was dus misverstandje no prob.......er is vanal gaande daar zo op het prikbord te lezen...greetz to all...


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Bertje
Artikels: 0
Berichten: 92
Lid geworden op: za jun 02, 2012 16:06

Re: He de mannen

Bericht door Bertje » zo mar 22, 2015 12:42

Is er eigenlijk in fortaleza nog wel wat te doen wat e moeite waard is??



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Re: He de mannen

Bericht door Wade » zo mar 22, 2015 14:43

Ik denk dat de meesten die er nu nog heen gaan de 'anciens' zijn die van Fortaleza door de jaren heen hun 2de thuis gemaakt hebben en/of familiebanden gecreëerd hebben (zoals ikzelf). Veel vers bloed zal er niet meer aanspoelen tegenwoordig uit de lage landen wegens geen rechtstreekse vlucht meer (maar dat was reeds enkele jaren zo).

Wat is er nog te beleven? De stranden en het klimaat zullen er altijd zijn. Het uitgaansleven in de Iracema is mij wat vreemd want ik ben daar enkel bij mijn eerste bezoek in 2005 op stap geweest toen het nachtleven er bruiste, maar sedertdien kom ik er op een bezoekje aan de Pirata na niet meer. Ik hoor vooral dat het er steendood is.
Vorig jaar ging ik op donderdagavond traditioneel naar Croco Beach waar je een paar jaar geleden bijna moest vechten voor een tafeltje, toen was het er bijna leeg.
Van de nieuwe hotspots om te gaan stappen ben ik echter niet meer zo op de hoogte sedert we kleine kinderen hebben.



Bertje
Artikels: 0
Berichten: 92
Lid geworden op: za jun 02, 2012 16:06

Re: He de mannen

Bericht door Bertje » do mar 26, 2015 22:43

Nou met al die crminaliteit en het geweld wordt het er niet gezelliger op lijkt me. Nu weer die aanslag op phil(zo heet ie toch). Toen ik er was 8 jaar geleden kon je tenminste overal nog veilig rondlopen. Maar ja alles wordt anders he!



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: He de mannen

Bericht door Progresso » do mar 26, 2015 23:44

En toch zit ik liever hier dan in een Vinexhut in Nederland.

Afbeelding



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: He de mannen

Bericht door René » vr mar 27, 2015 01:13

ik ook!



dutchman
Artikels: 0

Re: He de mannen

Bericht door dutchman » vr mar 27, 2015 07:43

In Nederland maak je het thuis gezellig met vrienden maar ach, je hebt altijd van die adrenaline junken die de onvoorspelbaarheid wel lekker vinden. Zoals een Duitser in Piabeta RJ mij ooit zei dat hij niet weet wat morgen hem brengt... Moet je hem eens zien staan met z'n fiets met piepschuim doos met drankjes. Blik op oneindig, peuk in zijn mond... Ach, ieder zijn hobby...



Plaats reactie